Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Nu vet jag vad det blir till fredagsmys:

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
har nog hänt jag har lagt mig i frysdisken och onanerat frenetiskt för att hålla värmen, så mysigt..
har nog hänt jag har lagt mig i frysdisken och onanerat frenetiskt för att hålla värmen, så mysigt..
Tänk vad härligt att ligga och onanera på stormarknaden i en sån frys med dragluckor. Vilken överraskning för Runk-Janne, 45 år ungkarl, när han drar upp luckan till micro-pizzorna. Mysigt. Har för mig att jag skickade in ett sådant ord, hmmm, vet inte riktigt för nu susar det rejält i huvudet. Har varit och köpt en Kicki-festis idag och en karta snurrpiller av fula gubben utanför konsum. *la la la la*
Det är två stycken för 59 kr. Ganska prisvärt.
Jag slår till direkt.. innan Bleppe hinner före.
Jag slår till direkt.. innan Bleppe hinner före.
Undrar om Bleppe blivit tvångsomhändertagen och kanske till och med hunnit bli lobotomerad?
Dreglar och snurrar runt i sin spermobil med tom blick. *blepp* *blepp* *blepp*
Ostfralla skrev:Jag slår till direkt.. innan Bleppe hinner före.
Undrar om Bleppe blivit tvångsomhändertagen och kanske till och med hunnit bli lobotomerad?
Dreglar och snurrar runt i sin spermobil med tom blick. *blepp* *blepp* *blepp*
Du menar med andra ord att han är som vanligt?
Min huvudhypotes bygger på att Bleppe givit sig ut på Pryorunda för att studera vanliga människor .När han tröttnat o ser lågpriset kryper han tbks till grönsaksdisken o tumlar runt
Bleppe blir som en delfin i sitt rätta element..."Free Bleppie"
Varför ligger jag ensam i grönsaksdisken på Ica Maxi? Har med mig 59 enkronor, så jag kan betala för mig.
Har du gått till fel butik? Ligger du där med en banano i ditt anus förgäves?
De hårda men rättvisa männen med svarta batonger och uniform kanske redan har hämtat dig?
Det har jag väntat på länge..men bara syster Märta som kommer med sin svarta batongterapi och tillrättavisningar..
Alkoholistvrak skrev:Ostfralla skrev:Jag slår till direkt.. innan Bleppe hinner före.
Dreglar och snurrar runt i sin spermobil med tom blick. *blepp* *blepp* *blepp*Du menar med andra ord att han är som vanligt?
Exakt! Just hittat hem igen. Men nu är det fredag och dags för FREDAGSMYYYYYS!!!
Kissar blöjan full och trär den sedan över huvudet och spermobildansar till tonerna av en svängig bit med Onkel.
Cha cha chaa...
Skönt att du har hittat tillbaka lille Bleppisen. Nu ska jag städa upp efter gårdagens Bajsorgie med mina kulturvänner. Vi hade högläsning av postmodernistiska dikter från Bosnien med lättsam spontanbajsning på parkettgolvet i Folkets hus.
Lät som en liderlig afton, Ostis.
Liderligheten sitter i analens trånga öppning...Som Nietzsche skulle sagt..
Nietzsche lär ju ha varit koprofiltransa på helgerna.
Kierkegaard rullade runt i Köpenhams ökända brunkvarter på fredagkvällarna..
Båda kanske träffade varandra och bögade?
Oh, filosofi, in my but!
Fil?
Fil och sofi Man stoppar in en grov rasp i syster Sofis anal, Förstår du, det är Filosofi.
Mmmmm vad gott det låter. Sen kommer den ut med fiskbulle-liknande klumpar som man genast får sädesavgång på, eller?
Dom kan man gott smaska i sig..
Snart är det frmhmmhmmmmm... *nynnar tyst och lite ledsamt*
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?