Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Inte så spännande som detta campingtips: https://www.youtube.com/watch?v=6Hb3j0LlwLI
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 341 342 343 344 345 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inte så spännande som detta campingtips: https://www.youtube.com/watch?v=6Hb3j0LlwLI
Åh, ser ut som min lya! 
Vi borde starta en pervig BRF i Ingelsta som liknar den i filmen. Ingelstas vaniljo-golfbana vore väl lämpligt? Tänk så upprörda padelspelarna skulle bli när de möts en ruggig söndag i april av en kåkstad som bebos av fulla megapervon endast. Och då skulle hästsvansarna minsann "komma" på momangen ti-hi! 47 minuter kvar men jag börjar supah redan nu. DV/KV:n är ju avklarad så va fan, skål på er stjärtisar!
Jaah!
Alla vattenhinder och sandbunkrar på banorna får fungera som latringropar när golfhålen väl har blivit översvämmade av bs-resultat (vilket inte lär ta så lång tid). Vi kan försörja oss genom att tillverka geishakulor av golfbollar och snören.
Så upphetsande det låter Mortis! Fy fäeen, måste vingla bort till Glasis innan dom stänger. Inser att jag supith mycket hårdare än jag trodde igår. Drack mig snorfull på Jäger vilket jag får lida för idag. 11 Piss Blå 6,8:or på det jaah...
BRF:en måste ha en stark ToF-ledare som kan bestämma. Annars riskerar ett inbördeskrig att bryta ut angående inkomsten från geishakulorna, spriten och vem som ska få tillträde till latringroparna. 
Jäger, huga! Ger mig suddiga minnen från tonåren, kan inte få ner detta dryckeshjon än idag. Inte ens om jag får blanda med mängder Kuka-Cola.
Mhm, det var en sann kampf för att ta sig till Glasis innan stängning. Vulvon fick "stå" eftersom jag inte vill bli tagen av hästsvansarna. Mycket riktigt så stod det två stycken sliddjur i blåa uniformer på cp-torget och äcklade sig. Smaken av Jäger i truten pga allt rapande... bakfull och svettig så vinglade jag in i böggrevens tid för att med mina krumma och darriga händer sna... köpa en massa birabärsor. Det stod klart att flera gått på flaskan hårt dagen innan. Utanför stod det fina volket som vanligt och hade shoppat inför påskfirandet antar jag. Rödmosiga och lite svettluktade alkisar som mest var intresserade av rödtjut i bög in box.
Just rövtjut är en sädan dryck jag aldrig kommer att kunna dricka igen. Detta beror på en händelse på det glada 90-talet då en ung twink som jag var då söp på hemkört rövtjut... Fi fäääeeen säder jag bara. Bara doften av rövtjut får mig att vilja spy, vilket jag också gjorde den där dagen för röver 30 år sädan. Å andra sidan är rövtjut för frammisar och padelspelare. Rejäla fläskiga rattrunkare som jag krävfer starka drycker och inget fjolldricka. Här kör vi Burak-style, sprit och birabärsa jaaah!
Oh jääh, sprit och birabärsa är rätta takter!
Blandar man in det lömska rövtjutet i leken så bru(n)kar det bara resultera i en rosaröd oralutlösning.
Fick nyligen höra en story om dagen när fittICA öppnade på Blypungsgatan förresten: En släkting skulle besöka glasis och åkte såklart till Kromkuksgatan för att undvika kaoset på Blypungsgatan. Väl inne på Kromkuksgatans glasbank så var det urplockat som en varubutik i forna Sovjet, ovanligt många hade besökt glasis där denna dag. Det visade sig att alla som skulle införskaffa dryckeshjon i Ingelsta gjorde precis som han och undvek Blypungsgatan. Inne på systemet på Blypungsgatan så fanns det däremot gott om dricka, men ovanligt få kunder. Jisses!
Kan instämma i den anal-ysen vad gäller Kromkuksgatans Glasbank. Titt som tätt ser det ut som rena DDR fucktiskt. De mest basala varorna inom birabärsa är borta. Hyllor som står tomma i en sån här inrättning är kvittot på att jordens undergång är nära. Om Stasi som har monopol på krökat inte kan leverera jaah då är det dags för revolt!
*suck* Skulle också vilja ha en glasbank till som ligger nära nuvarande. Kanske i PostMord's lokaler, ack jah?
Visst var man lite orolig att fittICA skulle göra Blypungsgatan jobbigare för oss pervs, men att det skulle bli såhär kaosartat trodde man inte. 
Har dock fortsatt att åka dit, då det fortfarande är den bästa glasbanken. Om man däremot skulle kunna skrämma bort alla vaniljon? Typ gå in på fittICA och smyga in sina finaste spottloskor och kånkelbär i så många varor som möjligt?
*suck* Skulle också vilja ha en glasbank till som ligger nära nuvarande. Kanske i PostMord's lokaler, ack jah?
Samla ihop alla tungspermoförare och daddybeartruckers som du känner och konstruera ett gloryholeskjul av modell större ute i skogen. Sedan ber du alla som kör genom Tyskland att köpa med sig så mycket som möjligt hem. Vips så har ni en egen böghemlig glasbank! 
OH OH OH!!! JAAAH!!! Vilken pervilent idé, käre Mortis! 
Kan inte sova. 
...ÄÄÄH! Men bara en öl...
*Sätter igång min hemmagjorda förbättrade antitant-radar. Uppfinningsrik epileptriker som jag är.*
*Kracketi...klack.*
...En 750 ml Thurbo Triple IPA på 11%. Rätta Åsa-Nisse-takter! 
Rähähää! Rätta takter, jaah! Och radar-grunkan är tyst än? 
Detta vore ju ett mardrömsscenario för dig
https://youtu.be/26tmbmRwCeA
Huga!
...Men nu är det frei-dag!
Dä ä dä! Rajdiraaaj...
Jaha ni håmosuputer, jag "kom" visst försent till samkvämet men nu så är det dags att korka upp jaaah!
Gissar att Bleppisen redan har däckat! Hihi! Kom så ger vi honom en Dirty Sanchez/Shitler!
"ZZzzz..."
*Pillefinger in.*
"Hihihi!"
*Straaam!*
"Hm?" 
"...Jag sitter fast!" 
*Fwomp! Fschhhhht! Glorp!*
"Jag sugs in! Hilfe! Hilfe! MMMFGH! MMMMFP!" 
Jaah nu skall han få! *Tokheilar med min flottiga lem* Så förvånad han skall bli när han vaknar iförd rosa pikétröja och rena kalsonger!
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!
(Jahapp... Från Stressmann också för total förnedring... Hrrrmpfh...)
Yes du ska inte tro att fillingarna "kom" från Bögtema tihihihi!
Meh!
Jorå! Men det hade kunnat varit värre än bögspöken se bara: https://www.youtube.com/watch?v=gO5cmFsWNoY
Det var fucktiskt snyggt och prydligt här inne i Bleppes ändtarm. Kan någon räcka mig en flaska seglis? 
Åååh, tack! 
Sidor Föregående 1 … 341 342 343 344 345 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?