Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Huvva! Jag glömde! B-b-b-ögs-s-pök-k-ena! Dom "kommer" ju när som helst! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 340 341 342 343 344 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Huvva! Jag glömde! B-b-b-ögs-s-pök-k-ena! Dom "kommer" ju när som helst! 
Ingen fara mina homovänner! Vänd upp och ner på era bondagekors så kan bögspöket inte "ta" er!
Oops! Jag råkade visst låsa fast mig själv på mitt nu när jag skulle vända på det... 
Det är sånt som händer titt som tätt ti-hi! DV/KV i 10 timmar innan Bussis får möjligheten till att supah.
Jag ska börja nu!
Rätta takter! Dig kan man lita på både i vått och ännu våtare!
Jaah, tackar! Här hemma i kvarten är nästan allting vått.
Då sitter man här med pissa å bärsabiror igen!
Vittu, vad dyrt det är på systemet förresten! Det är inte som i Löndön där man kan knata in i första bästa kiosk när som helst och köpa kylda öl till extrapris. Ta tre, betala för två! Eller ta tio betala för noll, om man antingen har snabba ben eller en trimmad spermobil. 
Satanaa jo! Priset på dryckeshjon över samlag har värkligen "gått" upp den senaste tiden. Jevfla Stasi att ha monopol på krökat.
Men nu är det dags... KRA-LACK!!! https://www.youtube.com/watch?v=4tCZ_600yP8
Och nu mina pervoherrar blir det lite naket, ti-hi! https://www.youtube.com/watch?v=8V3tpjo4Lsg
Så sant.
För ett par år sedan så hade jag en familjemed"lem" som pluggade på universitetet. En kväll så hade dom en ölprovning av alla öl som kostade under en tia på systemet (plus pant), vilket blev typ 12-15 sorter. (Till min förvåning så vann Pistonhead Flat Tire, d.v.s. skräp som inte ens parkbänksalkisarna vill ta i!) Idag så hade denna ölprovning ställts in eftersom det inte längre finns någon öl på systemet som kostar mindre än tio spänn (plus pant)! 
Åbro, 7.3 är det vi föredrar jaaah, men finns där bara Piss-ton Givinghead så får det "gå". Kan inte säda så mycket men under årens lopp så finns även Bussis i mindre (bristol)skala på JT.
Dyrt som fäääen jue! Men jag tyckte/tycker fucktiskt om den där "däck"'-ölen.
Får jag bögstryk nu bara för det?
Nej men lite slak ölsnopp kanske? Fy fan vilken skallehomovärk Bussis har.
Ååhååhåå! Tack!
Men lilla gubben dåååå....
Vänta så ska Bleppis få dig på fötter igen! (kokar ihop snurrepiller, seglis, tallis, HÖMK m.m.) Serverar dig nu i en pipmugg! Såååå...
Åhhh tack! Du är värkligen omtänksam... Suttar i mig glatt ur den odiskade cp-muggen... Hmm, är det salt jag känner?
Mmmmmhm! *NICKAR GLATT*
Ler brett och lapar i mig det sista jaaah!
*sädar*
Hmm, det funkade ju fucktiskt! Tack så mycket, sänder dig en rejäl kladdkram! Tröttnade genast på java och sliter fram en Piss Blå istället.
Rätta takter!
Ååh, all öl som jag snat-öh, köpte inför helgen dracks upp redan igår. Lagom hal under mackorna blev man!
Får bli tallis + ful-plepsi istället!
Jaah, bira "går" åt som rövsmör i solsken. Vaknade nyss och inser att jag rivit halva LSS-lyan under natten. På "bordet" står här två KNUG som är oöppnade bland liken av långhylsor. Det tyder på att Bussis varit cp-full eller så har ett ondsint bögspöke varit här. Men eftersom jag inte har ont i min håriga stjärt så kan vi räkna bort den sistnämnde.
Ooh så spännande!
--- BUUUUUUUUUH!!!
Sidor Föregående 1 … 340 341 342 343 344 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?