Sv: Dagens Ord: Dagens Ord
Beskrivning: Dagens Ord är för en fittkrampare det finaste och vackraste som finns och det som gör livet värt att leva.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Dagens Ord
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Dagens Ord är för en fittkrampare det finaste och vackraste som finns och det som gör livet värt att leva.
Jag har bara ett djupt kladdigt hål där min F5-tangent en gång suttit.
Samma här, så jag anlitade NASA som tog fram en auto-uppdaterare som sätter igång med 5000Hz uppdateringsfrekvens. Helt makalöst,
Uj! Det låter hajtekk.
--YNF!
Samma här, så jag anlitade NASA som tog fram en auto-uppdaterare som sätter igång med 5000Hz uppdateringsfrekvens. Helt makalöst,
Oj, 5000Hz är ungefär den frekvensen jag har när jag onanerar. Finns det någon möjlighet att koppla den här NASA-makapären till penis?
Ostfralla skrev:Samma här, så jag anlitade NASA som tog fram en auto-uppdaterare som sätter igång med 5000Hz uppdateringsfrekvens. Helt makalöst,
Oj, 5000Hz är ungefär den frekvensen jag har när jag onanerar. Finns det någon möjlighet att koppla den här NASA-makapären till penis?
hm den är faktist parallellkopplad till penisen.. dom är inte dumma dom där NASAiterna..
Går det att öka på frekvensen genom att bryggkoppla ihop sig på rad med andras uppdaterare, och på så vis få ännu mera njutning på något sätt?
inte bryggkoppla men kanske bögkoppla vet inte helt säkert..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Dagens Ord