Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Fy fäeen hur skall denna dag "gå"? Vaknar fittigt tidigt mitt i natten och nykter dessutom. Trots onani och pilli stjärten kunde jag inte somna om. Och senare idag är det DV/KV i 10 vaniljotimmar.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 339 340 341 342 343 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fy fäeen hur skall denna dag "gå"? Vaknar fittigt tidigt mitt i natten och nykter dessutom. Trots onani och pilli stjärten kunde jag inte somna om. Och senare idag är det DV/KV i 10 vaniljotimmar.
Naaaaaw! Stackars diiiig!
Ett finger i stjärten i cumbination med Bleppe's körv kanske kan muntra upp lite?
Annars lofvar jag att stödsupah åt dig idag också! Har själv cummit in i den härliga 10-gradiga värmen i kvarten efter att ha varit ute i det råa piss-vädret i 13 timmar.
Åh du är för gosig du Bleppe tack! Jaah det ser ut att ha varit fittkallt under natten då det är lite spermafrost på cp-bilarna nedanför "ballen". Välcummen in i homovärmen!
Tackarrrr! Skönt att jag hade termo-blöja, kissvärmd analdildo och färsk-bajsmössa på mig under hela KV:n så jag inte frös hela micropenisen utav mig iaf.
Mhm det "går" nog åt lite sädana plagg idag också. Måtte våren "komma" snart så man kan glida runt i byn i sina fina läderstrings igen!
Äggsakt! Glider gatan ner likt heteron John Travåldta i filmen 'Staying Gay'.
Jaje-mensan! På vägen till Glasis hör man glada tillrop och bögstön dessutom!
"AH, AH, AH, AH..."
Nu e're dags föööööör... RAF!!! 

Ser att du grundar rejält med urinsalta pinnar, brah val inför drickat du uppvisar. Salt kiss binder vätska i snoppen mycket brah. Minns detta från en ToF-övning i det militära, SERE-CP i 48 timmar.
Jaah! Måste ju äta Något iaf.
Jaah, "vätska upp" är en stående order vid runkrast kort eller lång. En fråga bara, vad har du stjärtbrädan till?
Har den till att drälla på. Förra skrivbordet så tog man med sig halva skivan dagen efter när man skulle flytta glas och flaskor som kladdat fast sig fullständigt, och till slut fanns det inget bord kvar. Så nu använder jag sådana istället som jag slänger ut genom fönstret efter varje supasession.
Hmm, en vilken smart (ut)lösning! Jag löste det genom att flytta in min datamaskin till det som kallas WC och har ställt upp makapären där på mitt Gustavsbögs-handfat. Med jämna mellanrum "kommer" min Onde man och spolar av den patina som jag envist kämpar med att behålla i utrymmet. Han kallar det svartmögel? Men jag har inga svartingar här?
Ååh så fiffig du är! VA? Vad är det för sätt?!?! Bajsmula honom!
Vilken lyx! Jag vill också ha en Ond man som kommer över lite spontant ibland och som kallar mig en smutsig nigger. Det hade förstärkt min självkänsla lite tror jag. 
Jo jag borde göra något åt dennes framfart. Jag trivs med mina husdjur, jag har exempelvis silverfistar istället för akvarium som är poppis bland Padelspelare. En större version av hamstrar som jag matar med spermaindränkt wellpapp osv. Ett duvkåtslag på "ballen" då jag uppscattar fjäderfän m.m.
Har du det så här mysigt med dina duvor också? https://youtu.be/YAmbOlqbG2w?si=6u79CRF … D&t=40
Självklart! Man är ju pungplågare men ingen djurplågare juuee? Det är bara att fråga min gimp i källeren hur han har det. Han säger iofs inte så mycket men hans: MHHHHGFFFMG till svar brukar övertyga de flesta att han har det brah där i den fuktiga hönsnätsinklädda buren.
Låter pra dä!
Snart e're dags!
MMH-MMMH!
https://blepp.se/fm/fm.html
Man kan titta på en Åsa-Nisse så länge. Men... Då kommer man ju bara sitta och tänka "hoppas att filmen är slut snart", vilket känns fel. Får titta på en dålig vaniljofilm istället.
Jaah! Du klurar säkerligen ut något pervigt snabbt om jag känner dig rätt, min lille gosiga cumrat! 
Jag får titta på min senaste jewtube-rulle några hundra gånger och försöka dekryptera språket i den tills klockan slår 12!
Hua! V-v-vvvågar du värkligen dä? 
Sidor Föregående 1 … 339 340 341 342 343 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?