17,376

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi...

Tjillepitten

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns...

Skaparen av Mortiscism.

17,379

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik,...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram...

Tjillepitten

17,381

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min,...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta...

Tjillepitten

17,383

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag...

Tjillepitten

17,385

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse...

Skaparen av Mortiscism.

17,387 Senaste redigerad av SPERMOBILVÄLTAREN (2024-02-25 06:47:59)

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat,...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk...

Skaparen av Mortiscism.

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda...

Tjillepitten

17,391

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda sfär av perversion och homobegär...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda kanelkoja med kraft och pondus,...

Skaparen av Mortiscism.

17,393

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda kanelkoja med kraft och pondus, jucka jucka jucka, HEY, du...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda kanelkoja med kraft och pondus, jucka jucka jucka, HEY, du megabög får jag ställa...

Tjillepitten

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda kanelkoja med kraft och pondus, jucka jucka jucka, HEY, du megabög får jag ställa en fråga? Om du ej...

Skaparen av Mortiscism.

17,396

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda kanelkoja med kraft och pondus, jucka jucka jucka, HEY, du megabög får jag ställa en fråga? Om du ej någon sperma hava, hur då...

Straffknullet.

Efter smitningen från arbetsdagen utan någon ånger jag nu kosan mot glasis fara, flaskor jag ner i vb:n stoppa glatt, super ner mig på tom mage och pung, tänker perversa tankar kring extremt homosexuell erotisk sodomi och runkar mig till sömns under vilda stön  och skrik, en liten vätte titta fram så glatt ur garderoben min, min penis nu börjar bulta likt ett lokomotiv, dansar korvdans vilt i min iver jag penis av mig sliter, åker till dagsvärksamheten, tjifen bliva gramse ty mitt arbetspass jag negligerat, braxorna han dra av, kuk jag få, tränger in djupt i min svettiga och hemorojdbeprydda kanelkoja med kraft och pondus, jucka jucka jucka, HEY, du megabög får jag ställa en fråga? Om du ej någon sperma hava, hur då rövhålet ditt ånga och sava?"

GGNNNNUUUUYYYYYYYYYH!

Skaparen av Mortiscism.

Början på Ingelstas undergång.

Den 28:e februari jag med...

Tjillepitten

17,399

Den 28:e februari jag med kuken i hand gå bestämda...

Den 28:e februari jag med kuken i hand gå bestämda steg mot Blypungsgatan, där jag...

Skaparen av Mortiscism.