8,426

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Betamax... *nostalgi-ronk*

Vi hade aldrig det (VHS-öfverklass), men en kompis hade det, och fan... Hela hans familj väcktes ju när det trycktes på "Eject" och det var dags för en ny meningslös äämrikkansk actionrulle där på fredagens småtimmar runkt 1985...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hade heller aldrig Fetamax men VHS däremot. I bögan på 80-talet vart till att hyra en fräsig sädan och ett par filmer över helgen. Minns ej när mina vårdare köpte en egen med mitten av 80 tror jag typ 86/87. Perviga tider och för att inte tala om longplay, flera rullar på samma kassett! Ibland var det lite spermande att låna någon rulle där man spelat över pörr men missat att man gjort det ti-hi! Hade en särskolecumpis vars farsa hade just denna tendens.

Tjillepitten

Fanns inte en jävel som ens hade hört talas om Betamax när jag var liten knast, VHS var det enda rätta!
Minns när man hade hyrt någon rulle och snubben i videobutiken råkade stoppa ner fel kassett i omslaget. Någon gång var det en skräckfilm, en annan gång så fick man med sig en porrfilm! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi så busigt! Hade jag joppat på en sädan butik hade jag med flit lagt ner gayhårdporr till de mest vaniljiga flerbarnsfamiljerna. Man tror det är "My little pony" barnen ska få se men i själva värket är det "My little daddybear ponyplays" de fått hyra. Minns att där i Nypöking så fanns det en vuxenavdelning som täcktes med ett draperi. Tog några år innan man fattade vad som dolde sig där bakom. Men visst, titt som tätt "kom" det ut någon med en trave om 4 VHS-kassetter, det var ju typ "4 filmer för 40kr i 4 dagar" och sånt på den tiden.

Tjillepitten

Här låg nämnd videobutik med nu har det blivit en sketen "My gay" där: https://www.google.com/maps/@58.7538657 … ?entry=ttu

Tjillepitten

8,431

Videobutiker saknar vi...

Jaah om man gör! Det var ju som att välja mellan fist eller kolera när man bara hade omslaget som referenspungt att "gå" efter.

Tjillepitten

8,433

Jaaah! Har även svartjoppat i en videobutik när jag var typ 15 år... Oj oj vilka minnen..

Jaså? Du har många stringar på din skinnbanjo hör jag. Minns du något minne från just volk som hyrde pörr? Jag är idel bögöra!

Tjillepitten

Går fortfarande till samma gamla "videobutik" ibland, ägarna sadlade nämligen om och började böka pissa istället. Eftersom att dom har en bar också så brukar det oftast sitta några halvalkade gubbar där.

Skaparen av Mortiscism.

8,436

Jaaa... Vi hade mycket pörr. Men det bästa var en äldre "kund" som köpte ut åt oss på Glasis mot att få hyra filmer gratis, vilket vi glatt gick med på. Fungerade fint.

Fiii fääeeen! Vilken deal, på den tiden fick man skänka en slant till det "fina folket" som oftast satt på "vallarna" vid Nypökings böghus och söp runkt en 40-50 reichsdaler för att dessa skulle lyfta på sina nerpissade arslen och köpa ut.

Tjillepitten

8,438

Minsann? Åååh fan...

40-50 reichdaler då var mycket men ibland kunde man "komma" undan billigare beroende på hur skakiga gubbarna var. Då blevf det mer en förhandlingsprocess.

Tjillepitten

8,440

Jaaah! Alla reichdaler då var ju åtråvärda då man hade lite tillgång till dessa då.

(Smygstartar lite.)
*KRA-LACK!*

Skaparen av Mortiscism.

8,442

*PSCH-T* *KRA-LOINK*

Har du inte fått nog för den här veckan, bögbuse där? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

8,444

Njaaaaaee... Piggnade till och var på't igen! Default/bp

BUUH!

Nu sket ni allt på er! Bara sex timmar kvar till bögspöktimmen! Moahahahahaha!!!

8,446

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Default/ai

Jag var redan nedskiten sedan förra månaden så försök inte!

Tjillepitten

Nu börjar det!
BUUUUUUUUUUUUUÖGAAAH!!!

8,449

*kissssss i vb:n*

Huga! Vilken natt! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.