Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Ostfralla skrev:

Myigt, för mig är det LPT som gäller..

Du har LPT och jag PRE. Vi har det för jävla bra. Aivan/cool Snurrepiller, varma gosiga tröjor med ryggknäppning, service 24/7 av strikta sjuksköterskor. Sen när man vill ut och perva ordentligt så låtsas man bara vara frisk så man får frigång. Win/win! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Alkoholistvrak skrev:
Bleppe skrev:

Vrakis: Lyxade du till det lite extra med körsbärs/cocktailtomater tycker jag mig skåda i bakgrunden, eller det kanske är något helt annat?

Nej, det är inte hemma hos mig, bilden är från lördagens möte med A.A.. Vi brukar försöka fixa till det med lite god mat och vin, men det slutar ändå oftast med fyllebråk, knivslagsmål, LOB och sedan TNE. Mysiga lördagar!

Förekommer det ofta finska svordomar och mycket bruna sinnpajer vid dessa tillfällen?

Fredagsmys. I dag fick jag hem 20kg äkta norskt klövervaselin beställt på postorder direkt från  Lillehammer i norge.  Jag har skrivit en inbjudan till Örkelljunga poesiförening om en trevlig happening i kväll. Hoppas det kommer många, har smörjt in alla mina analpluggar och ställt upp dom fint i entren. Så pirrig i hela kroppen nu.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Mysigt. Kan det hända att dom utdelar något slags... hmm... "straff" om du inte har någon poesi att läsa upp? *flaffa* *drool*

Själv sitter jag nere på pizzerian lite lätt nerspydd, nerkissad, nerbajsad och har just svullat i mig en "Bleppes Fantasi" (Jo, har faktiskt fått en pizza uppkallad efter mig), sänkt 18st. violshots, 6 fulöl och rökt HÖMK inne på pissoaren, och är nu på ett sjujäkla partyhumör! Tror snart dom där läckra tanterna(farbröderna?) 60+ och +100kg i tighta leotarder med leopardmönster, kort-kort och med Gula Blenden ständigt i mungipan mellan dom intensivröda läpparna kommer att komma instapplandes här vilken sekund som helst. *klingeli-klong* Ooh! Nu kom dom! *snap* Mustafa! En omgång till...

Wow vilken fredag! Aivan/smile
Vill du komma över och säda i mitt dyra vinglas?

Thumbs up Thumbs down

Frågar du mig? Aivan/smile Isf. mer än gärna! Är det Orrefors? Kosta? Nybro? Målerås? Pukeberg? Porjus?

Porrefors såklart! Småländsk kvalitet.
(Lyssna gärna på pudrad fjolla... med kristet.)
Oj, nu bankar det på dörren till den offentliga toan där jag ligger.
"Här får du inte ligga!!"
Aj, oj, vafalls?! .....

Thumbs up Thumbs down

OH OH OH... Vilken cliffhanger! Var nog bara någon toalettsex-farbror som ville dra hem dig, eller?
Nåja... Porrefors e' grejjer de! Spermatiserade ugnar sedan 1726 borgar för kvalitét, sanna mina ord!

Nu lyssnar jag på TKU. Stämmer det att dom är avslutningsakt på "Allfist på Skansen" 2012 tro? Läste det på någon sida på di därninga intr'nett.

Var är jag? Jaha, vaknade i cykelförrådet igen, men det gör inget för idag blir det furuviks parken och åka mini-bil!
Ska nog ta och mejla svt om tku, hade varit fint att se toaborstar kastas från scenen ut i pervo-publikhavet i direktsändning.

Thumbs up Thumbs down

I den parken har visst bilarna extra grova dragkrokar av någon anledning har jag läst.

Oj! Mina pizzeria-ragg jag beskrivit ovan har visst varit en sväng till Hudiksvall.

http://www.youtube.com/watch?v=TZ1RMmwlz7k

Fast nu hade dom inte sina läckra leotarder på... Aivan/hmm

Vilka trevliga tjejer! Delar du med dig av dina ragg? Blir liksom lite blyg inför så snygga tjejer, vi skulle kunna ses på pizzerian, jag tar med en limpa gula blend.

Thumbs up Thumbs down

Visst gör jag det min vän. Aivan/smile Vill du också vara med, Ostis?

*suck* syster Märta har infört en intesnsiv terapiperiod, så jag är helt upptagen. *squisch* *splatch* *ouiiiii*  ihhhhh..*squirt*

Thumbs up Thumbs down

Ååh, jag förstår.

Men bara kom du Alkis. Har en ny sats Bult att bjussa på.

Idag har jag bjudit hem Alkoholistvrak på fredagsmys för första gången. Har bullat upp med en påse salta pinnar, hömk, snurrepiller, bult, whiskas och egenproducerade porrfilmer. Tror det kan bli riktigt mysigt.

kan du inte slänga upp dina egenproducerade porrfilmer på det däringa internättet?

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

kan du inte slänga upp dina egenproducerade porrfilmer på det däringa internättet?

Jomenvisst. Fast dom som sett dessa har aldrig riktigt blivit sig själva igen.

Jaaaaaa. spännande..  I kväll blir det fredagsmys med pevo-OS invigningen. VI tänkte ställa upp en storbildsTV i kvarteret och efteråt ha en kissa-längst-tävling efteråt i sann OS-anda och förhopningsvis blir cdet huller om buller-hög med bajs och vaseling i en skön OS blandning.

Thumbs up Thumbs down

Verkar vara ett trefvligt kvarter du bor i. Aivan/smile

Bleppe skrev:

Idag har jag bjudit hem Alkoholistvrak på fredagsmys för första gången. Har bullat upp med en påse salta pinnar, hömk, snurrepiller, bult, whiskas och egenproducerade porrfilmer. Tror det kan bli riktigt mysigt.

Åh vad kul! Sitter redan på tåget (gyllene tåget) med en platta folköl.
Blir spännande att gå ner till pizzerian ikväll efter några koppar sprit, så får du introducera mig inför dina favoritdamer. Hur brukar du gå tillväga när du raggar?

Thumbs up Thumbs down

872 Senaste redigerad av Bleppe (2012-07-27 15:56:50)

Jag brukar bara rulla fram lite lätt nerhasad i spermobilen utstötandes läten som: AAAAAOOOOOH... UUUUHUUUUH... OOOHOOO... HUWÄÄÄÄÄ... Och samtidigt föra ena pekfingret genom den andra handens pekfinger och tumme jag håller o-formade. Är jag för full har jag färdigskrivna lappar som det står bl.a "Knulla?" på. Varmt välkommen! Aivan/smile

Förresten... När anländer tåget? Hämtar dig på stationen ståndsmässigt så klart.

Oj, vilken bra raggningsteknik, vilken dam faller inte för det?
Tåget kommer fram 14.43 uzbekistansk tid.

Thumbs up Thumbs down

Rajdirajdiraaj... http://xam.nu/f/bleppis.och.vrakis.gif

Skål, skål!

Thumbs up Thumbs down