Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston...

Tjillepitten

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt,...

Skaparen av Mortiscism.

17,278

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut,...

Skaparen av Mortiscism.

17,280

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad...

Tjillepitten

17,282

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla...

Tjillepitten

17,284

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor...

Tjillepitten

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka...

Skaparen av Mortiscism.

17,287

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar...

Tjillepitten

17,289

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i...

Tjillepitten

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög,...

Skaparen av Mortiscism.

17,292

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna...

Tjillepitten

17,294

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom...

Skaparen av Mortiscism.

17,296

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så...

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så utblottad och tarmspräckt att en...

Skaparen av Mortiscism.

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så utblottad och tarmspräckt att en dubbelvikt falukorv med största lätthet...

Tjillepitten

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så utblottad och tarmspräckt att en dubbelvikt falukorv med största lätthet kunnas äntra min krater, vandrar...

Skaparen av Mortiscism.

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så utblottad och tarmspräckt att en dubbelvikt falukorv med största lätthet kunnas äntra min krater, vandrar planlöst och hjulbent runt, runt...

Tjillepitten