Sv: Dagens Ord: Grekiska fisken
Beskrivning: En grekisk mans penis som inte tvättats de senaste decenniet, så doften är en blandning av hav och äkta grekisk fetaost.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Grekiska fisken
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En grekisk mans penis som inte tvättats de senaste decenniet, så doften är en blandning av hav och äkta grekisk fetaost.
Mhm! Hoppas det är en sån där åtta(t)armad fisk som är så snoppis i Greklandet. Ballemari eller vad di kallas?
Ofta friterad och serveras med spermioli? 
Stämmer pra, Greklandet har man varit i några gånger. Åt mycket gyros å s(pr)outzoukakia, sköljes helst ner med stora mängder Mythos och Ouzo. 
Rätta takter dää! Också varit där... Chania...
Rhodos har man besökt ett antal tillfällen i sitt underliv. Ouzo jaaah! Finns att snat... ehh köpa på Glasis men den är inte lika daddybear som den inhemska anser jag. Var på något hak tidigt 2000-tal och skulle käka, där ingick ouzo i måltiden och jevflar den lilla spottkoppen med drycken i gjorde att man fick mer hår på snoppen. Det var något hemkört grekhelvetet bjussade på.
Rätta takter dää! Också varit där... Chania...
Jaah! Å Skiathos, Karpathos, Georgioupoli... För att inte tala om när jag var på Samos och la en sats i Pythagorio men glömde att lägga satsen i form av en rätvinklig triangel, vilket jag säkert har nämnt tidigare.
Rhodos har man besökt ett antal tillfällen i sitt underliv. Ouzo jaaah! Finns att snat... ehh köpa på Glasis men den är inte lika daddybear som den inhemska anser jag. Var på något hak tidigt 2000-tal och skulle käka, där ingick ouzo i måltiden och jevflar den lilla spottkoppen med drycken i gjorde att man fick mer hår på snoppen. Det var något hemkört grekhelvetet bjussade på.
Det där känner man igen när man fick gratis shots på uteställena trots att man var typ 12 bast, rätta takter!
Minns en restaurang där ägaren stolt gick run(k)t och bjöd friskt på sin hembrända raki från någon stor silverbägare. När denna bägare var tom så gick han bakom disken och fyllde på den från en bensindunk lite diskret! 
Rätta gyrostakter det, Mortis!
Mmm, en hårig grekisk bear drömmer jag om nu! En sån som super ner mig totalt och sädan "våldför" sig på mig i en kritvit liten hydda på en varm strand.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Grekiska fisken