Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Så ja, så jaaa... Luuuuugn ååå fiiiiiin...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 88 89 90 91 92 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Så ja, så jaaa... Luuuuugn ååå fiiiiiin...
Urk, vad hände med allt ToF-tänk inom trans-port?
Dom blev CP-gay iom. att dom joinade Fitt-Transport.
Jaah värkligen, spännande homomän luktar diesel och rövsvett! Inga sminkade frammisar i führer-miljön!
Om tomten fanns i en The Three Pervs-film, vem skulle han vara baserad på utseendemässigt?
Frågar åt en kompis. *Ähum.*
Herr Schöön. (kanske Schön)
Vem? 
Langa bild/biografi från denne herre.
Sedan vill jag gärna höra Bussis förslag. 
I mitt tycke, en halvnaken "Loket" iförd tomteluva och lite vitt fluff kring organet. Hans håriga bröst, chipstuttar... Hans upphetsande göteborgska får det att dallra i julskinkorna. När han drar ner min röda läderstring så känns det som att öppna en ask Alladin, men mitt gottis innehåller mycket fyllning mhm...Annars är det väl GW med sina gubbiga bögstön, Edward Bloms stjärthalvor osv. (Ke)Babben Larsson om hon inte sittkissade, Gudryn Schymans orakade framstjärt och förlossningsfilm från 1979.
https://duckduckgo.com/?q=ebbe+sch%C3%B … ;ia=images
Ja så fint! HOMO, EXCELLENTE!!! HAN SKALL BLI VÅRAN DADDYBEAR-TOMTE! Så graciös och upphetsande! Hade tänkt att föreslå Scheike men men... Han kan få binda påskris och smiska mina fläskiga skinkor nästa år!
Oj vad jag fyllepostar... Rähähäh! Men det blefv ju rätt ok ändå...
Jaaah du är ju inte ensam om det min rattrunkande vän... XOXO! IHHHHH!!! TI-HI!
KJAAAM
BAJS!!! Körv... dans.... IHHHH!!
Runka!
Tackar för förslagen! ..Ööh, från "kompisen". Får se hur det blir med den saken! *Ähum.*
Vi kan ha Cumferans på CG Ingelsta i möra om du vill Mortis. Vi kanske kan "gå" över hur i pervon skola agera kring Blygpung 27 framledes?
Kanske dä! Jag har några punkter:
Först å främst så skall Ingelstas skyddshelgon ha fritt fram att uppehålla sig utanför glasis såväl som fittICA när allt är färdigbyggt, sippandes på öl. Om något slan har klagomål på detta eller ringer efter hästsvansar så kommer denne att straffknullas hårt och skoningslöst. Att skåda Ingelstas skyddshelgon utanför glasis är ett gott tecken, det betyder att världen är i balans, att allt är som det skall vara och att glasis har öppet.
När diverse vaniljon dessutom ska storhandla på fittICA samt glasis så skall man lämna sina oborstade snorjävlar till avkommor i bilen innan man besöker glasis. Inga små halvmänniskor som knatar runt och för liv mellan hyllorna (det är nämligen min roll som jag ogärna blir fråntagen).
Om man "kommer" ut från glasis och skall inhandla groggvirke till sin nyköpta sprit på en fredag klockan 18:00 så handlar man inte det på det intilliggande fittICA. Istället sladdar man förbi det närliggande Circle Gay. Det handlar om sunt förnuft, man slipper då att trängas med alla jobbiga slan inne på varuhuset när trängseln är som värst och man kan insupa den sköna stämningen inne på CG.
Hur många twinks går det på en daddybear?
Klurig fråga måste jag säga. 
Det krävs minst 20 års utveckling, ett faderskap, skägg och 40 kilo mos för att en twink ska utvecklas till en daddybear. 20 år är ungefär hur lång tid det tar för en spermie att utvecklas till en twink, så min ena teori är att det går minst två twinks på en daddybear. Kanske tre.
Men en twink är ju klen som en spermie i jämförelse mot en stadig daddybear, men en daddybear har ju gjort sig av med miljarder spermier under sin livstid, så den andra teorin är att det går miljarder twinks på en daddybear. Knepigt värre.
Tack du vise perv! Jag blev iaf. "lite" klokare... 
Hur många fis går det på en bajs?
Enligt min lilla snabba uträkning nedan så är svaret 7,39:

Och då har jag tagit i beaktande att en bajs har en mera fast massa än fisens, vars existens äro mera flyktig och kan snabbt minska i både volym och omkrets på bara några få minuter.
/Mvh Bleppe.
Aha! Ja, det låter rimligt.
Vad skulle Mortis och Bussis göra om klimakterieprotestanter hindrade din framfart till Glasis 7 minuter (vilket var ungefärlig beräknad tid till psykos) innan dom stängde när du sitter där i kö i din Spermobil/Chervrosperm/Vulvo??
https://youtu.be/Qlziy_i8NMc?si=2vUahzvkNBilbD3d
Sidor Föregående 1 … 88 89 90 91 92 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt