17,201

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava,...

Skaparen av Mortiscism.

17,203

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka,...

Skaparen av Mortiscism.

17,205

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår,...

Skaparen av Mortiscism.

17,207

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får stjärtknull utskrivet med rövsprut som...

Skaparen av Mortiscism.

17,209

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får stjärtknull utskrivet med rövsprut som recept, vilket jag tycker rockar...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får stjärtknull utskrivet med rövsprut som recept, vilket jag tycker rockar, en stenhård läderdaddy jag raggar...

Skaparen av Mortiscism.

17,211

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får stjärtknull utskrivet med rövsprut som recept, vilket jag tycker rockar, en stenhård läderdaddy jag raggar upp som genast suger stjärten...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får stjärtknull utskrivet med rövsprut som recept, vilket jag tycker rockar, en stenhård läderdaddy jag raggar upp som genast suger stjärten så skönt, det gjorde susen,...

Skaparen av Mortiscism.

17,213

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp sig och fitta vill hava, dock rövkratern rinna och sava, nu vi alla vill hava en del av min kraterkaka, smaskar i sig den med hull och rövhår, klådan återuppstår, ringer Hyland om råd, får stjärtknull utskrivet med rövsprut som recept, vilket jag tycker rockar, en stenhård läderdaddy jag raggar upp som genast suger stjärten så skönt, det gjorde susen, nu kommer julen, tjohooo tjohgeeeeej!

NYYYHHHFUFUUUUUÄÄÄEEH!!!!

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i...

Skaparen av Mortiscism.

17,215

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens...

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en...

Skaparen av Mortiscism.

17,217

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung...

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes...

Skaparen av Mortiscism.

17,219

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där...

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar...

Skaparen av Mortiscism.

17,221

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en...

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör...

Tjillepitten

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt,...

Skaparen av Mortiscism.

17,224

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo...

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på...

Skaparen av Mortiscism.