Sv: Dagens Ord: Bitchianska

Beskrivning: Ett ofiltrerat språk som talas bland en minoritet kvinnor världen över.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Bitchianska

Tyvärr har jag upplevt sädant, i ett tidigare liv. Tack och lov "kom" ifrån det här och blev hårdhomo.

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Bitchianska

Förstår.
Det tycks tyvärr som att herrar i den yngre generationen också samtalar i bitchianska i dessa tider, vet inte om detta fenomen är något slags tragiskt försök för att få fitta... Aivan/bad
Hamnade nämligen i gräl med några Vulvo-slan på fyllan för ett par år sedan (där de var ÅTTA mot en förresten. Ja, ÅTTA. Modigt.) där det käbblades många "fakking" och "mannen". Det lät ungefär som att samtliga slan hade tittat på Jockiboi's jewtubefilmer på svenskalektionerna ända sedan första klass i sär-särskolan.
(Men värst av allt... De benämnde "City Gross" som "CG"! ...CG ÄR FÖR I HELVETE CIRCLE GAY!)

Den vänliga ToF-polisen "kom" dock dit och lät mig löpa utan några repressalier. Aivan/smile

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Bitchianska

Så synd att varken jag och/eller Bleppe "kom" dit och kunnat jämnat ut oddsen lite. Dels Vulvo-ludren och hästsvansarna hade fått något att bita i! Bajskladdiga gagballs! Jaaah CG är INTE Shitty Gross.

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Bitchianska

Äsch, ToF-poliserna skötte det hela okej. Vulvo-slanen hade däremot behövt en varsin rejäl uppknullning, gärna med en Moby Huge!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Bitchianska

Det hade jag hjärna bi"stått" med.

Tjillepitten