17,176

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bögen från Smögen som sög sig förmögen.

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det...

Skaparen av Mortiscism.

17,178

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken...

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda...

Skaparen av Mortiscism.

17,180

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så...

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så sexigt med pungen studsandes fram,...

Skaparen av Mortiscism.

17,182

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så sexigt med pungen studsandes fram, nu han förmögen blivit och...

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så sexigt med pungen studsandes fram, nu han förmögen blivit och spendera han kan, böghoror för...

Skaparen av Mortiscism.

17,184

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så sexigt med pungen studsandes fram, nu han förmögen blivit och spendera han kan, böghoror för homolivet, hurra, hurra, hurraaa, sädan...

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så sexigt med pungen studsandes fram, nu han förmögen blivit och spendera han kan, böghoror för homolivet, hurra, hurra, hurraaa, sädan Smögen-Bögen bilda den största böghögen...

Skaparen av Mortiscism.

17,186

Där i Smögen i ett vaniljo sitta när Smögen-Bögen frågandes sig undra hur man förmögen bliva. "Drulen! Sug den!" vaniljot där och då darra till, en liten ladyboy då smita fram och snaska kotte så hett och vilt. Under filten femtioelva bajsbögar så tätt ligga varpå jag homosexuellt triggas och kuken börjar stå, alla små micropenisar härligt dofta ammoniak och sulfit, slafsar och gurglar så det plaskar, sväljer flera härskna laxar, ooooh nu Smögen-Bögen böga sig fördärvad, ack han galant penetrerar var mans anal så bra så bra, slantar han tjänar så det står härliga till, mot bögbanken för att investera i allehanda bögerier nu han gå så sexigt med pungen studsandes fram, nu han förmögen blivit och spendera han kan, böghoror för homolivet, hurra, hurra, hurraaa, sädan Smögen-Bögen bilda den största böghögen, böga böga, jag är förmögen!

NNNNYYYYÄÄÄÄÄÄJÄÄEEEEH!!!

Analklåda.

En krater så mörk och...

Skaparen av Mortiscism.

17,188

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig...

Skaparen av Mortiscism.

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag...

Tjillepitten

17,191

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock...

Skaparen av Mortiscism.

17,193

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme...

Skaparen av Mortiscism.

17,195 Senaste redigerad av Bussföraren (2023-12-07 00:43:55)

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown...

Tjillepitten

nalklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta...

Skaparen av Mortiscism.

17,197

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så...

Tjillepitten

17,199

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom...

Analklåda.

En krater så mörk och djup där bak sitta, jag vrida och vända på mig, ack en tub Xyloproct jag klämmer ur, smetar runt med näven för glatta livet, dock klådan nu tillta, ett rivjärn jag sedan rida en halvtimme till tonerna av Zappas: Bajsbobby Brown så att svetten yr, detta ske i varje by där man hörsammat min ridtur så brutal och anal, hahaaaa, dom föraktfullt nu börja hetsa upp...

Tjillepitten