Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Årets pervohögtid i kombination med fredagsmys!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 32 33 34 35 36 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Årets pervohögtid i kombination med fredagsmys!
Fredag och pervohögtid! Har midsommarvaka. Och ja, jag står upprätt fortfarande! 
Mitt fredagsmys består av att jag går till Örkelljunga folkets park fär dom har en midsommarstång. JAg springer runt och dansar "små Runkarna" samtidigt som jag onanerar frenetiskt. Sen är det dags för bajskastning. Jag vinner nästan alltid. Poesiföreningen har försäljninga av kissdrinkar och vaselinnersmorda analpluggar. Så är det dags för dansa runt i fistfring. 6-8 personer böjer sig ner och tar emot en fist från bakomvarande så en sluten ring bildas. Det brukar bli så lyckat så.
Glad pervomidsommar på er, för böfvelen! O ynfynfynf o ynfynfynf... Skål!
Bleppe stor pojk nu. Bleppe dricka öl.
Glad pervomidsommar på dig också Bleppisen min. Jag ska plocka sju sorters använda kondomer i natt (man brukar hitta dom bakom logen) sen lägga dom under huvudkudden och drömma om dig Bleppe. Syster Märta vill att jag ska bi fin och kultiverad så jag får tillåtelse att dricka vin utblandat med kiss.
Bara 5 timmar, 39 minuter och 39 sekunder kvar nu! Iiiiih! F.M:et denna gång ska gå i sommarens tecken Ernst-K-style.
<--
Lite försmak av fredagsmyset. Vackra damer, med ett gult budskap.
(OBS! Inte jag som filmat... *vissel vissel* )
Lite försmak av fredagsmyset. Vackra damer, med ett gult budskap.
(OBS! Inte jag som filmat... *vissel vissel* )
*flaffa flaffa flaffa*
Fredagsmys med semestertouch. Mmm-hhhh! Vilket innebär färgglada paraplyer i urindrinkarna bl.a.
Dock inget f.m. Men så här hade jag det nu i eftermiddags. 

Lite god enkel och sommrig mat, något varmt att dricka och så lite finkulturell lektyr på det.
Sooommar, sommar och sol, Fittkramp och fisting och doft av vaseline.... [sjunga]
Va fint, dom två översta bajskorvarna såg välgrillade och fina ut. *mums* lite dressing sen glider dom lätt ner.
Själv har jag legat nerkissad på stranden och hoppas att den fina doften lockar till sig något trevlig dam, gärna religiös, så vi kan ha högläsninga av dikter tillsammans och sen bajsa lite på varandra. Det är ju fredag snart om några minuter så det ska bli mitt fredagsmys.
Dom två översta korvarna glömde jag av då jag läste "Åke Jävel" och helt kom av mig. Men dom var goda ändå. Den till höger kom ut tillsammans med en massa blod, men den var också god.
Fick du något brudhäng med di därninga (ev.) religösa pumorna du nämnde då?
Lugn fredag, blir en 15-20 folköl och sitta o herrsurfa på nelly.se.
Lugn fredag, blir en 15-20 folköl och sitta o herrsurfa på nelly.se.
Gottegris.
Nja, trosorna såg lite för rena ut, inte mycket att titta på. Tre dagars-trosa med ett kraftigt varselljus hade varit bättre.
Vad fint du hade grillat förresten.
Åh tack. Du skulle fått smaka om du varit här. 
Jag håller mig till ellos, gärna början av 70talet och Miss Mary of Sweden. mmmmm...
Oh la laa, Mr. Konnässör där 
Du skulle ju givetvis också fått smaka av min bbq. Byter ämne: Men du har väl en rätt gedigen samling av MMOS?
Bleppe, jo det har blivit en del med åren. Ett tag öppnade Ellos en specialsektion med förspermade MMOS med av nån anledning blev den inte så populär var nog mest jag som beställde. När jag var som framgångsrikast på 70talet var det mången fin flygvärdinna som klädde sig i dessa mysiga elastandräkter varefter jag bajsade ner dom. Det var tider det.. Numera är ju allt gjort i kina och deras säd och klegg känns inte helt 100.
Lennart Hyland står för kvällens dricka! Antar att det är gammalt årgångs-morgonurin som de fermenterat. Smakar gott!

Flaffalicious, Vrakis.
Vad står det på flaskan? hmm Penfol...Penisfodral?
Vrakis: Lyxade du till det lite extra med körsbärs/cocktailtomater tycker jag mig skåda i bakgrunden, eller det kanske är något helt annat?
Vrakis: Lyxade du till det lite extra med körsbärs/cocktailtomater tycker jag mig skåda i bakgrunden, eller det kanske är något helt annat?
Nej, det är inte hemma hos mig, bilden är från lördagens möte med A.A.. Vi brukar försöka fixa till det med lite god mat och vin, men det slutar ändå oftast med fyllebråk, knivslagsmål, LOB och sedan TNE. Mysiga lördagar!
Myigt, för mig är det LPT som gäller..
Sidor Föregående 1 … 32 33 34 35 36 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?