Sv: Var fan är jag?
Jaaah! Bara säga att man är Miljöpartist, typ...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 37 38 39 40 41 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaaah! Bara säga att man är Miljöpartist, typ...
Yepp! Nästan enbart frammisar som jobbar där också, som bl.a. envist skulle titta på när man duschade! Huga! 
Bortsett från två herrar. Den ena var mer åt twink-hållet, den andra var en typisk daddybear. Men otur som man hade så jobbade dessa nästan aldrig i närheten av en under vistelsen. Så om man blev hård i duschen av att tänka på dessa herrar så kunde frammisarna se det, kanske trodde de då att man hade vrålstånd av deras närhet och blev smickrade! HUGA!

Huga, hoppla, hurra!
Stenbögsvägen 4, Nypöking.
Åh ett njurstenskast från där Bussis växte upp. Då såg det helt annorlunda ut, bögskog mest.
Ligger säkert kvar någon upphetsande blaska begravd under KFC.
Eller en inplastad Fibban med tillhörande VHS?
Mhm... P'sis! Förmodligen vaniljoporr, tyvärr.
RRRÄÄÄTTTÖH!
Det är ju ganska nybyggt, bru(n)kar bli två pungkulor i en smäll när man rattrunkar förbi stället. Först så kan man käka friterad kycklingfitta, därefter kan man traska in till snushandeln och köpa sig en stock. På andra sidan E4:an ligger juh systemet också. 
Åååhåhååååh, vilket drömställe!
Ser också att det finns ett ställe bredvid där man kan rulla in och säga: "Tjingtjong styrstång. Fem stora stark!" (Fast dom inte har det iofs.)
(Bild tillagd)
Schnyggt!
Ja jävlar, Bjögga har börjat ta rejält betalt för sina tjänster! 
Ja. Men sen har det ju också blivit många mera timmar att fuckturera iom. att bajsattackerna blivit allt grövre och kladdigare, och då allt svårare att sanera.
Det blir nog ganska många sjukskrivningar i pervsonalstyrkan p.g.a. utbrändhet, mental ohälsa, PTSD, o.s.v. 
Hos psykologen:
"Nå, Ronny. Du arbetar alltså hos Bjöggas Sanering på heltid, men är för tillfället sjukskriven på grund av ett mentalt sammanbrott som skedde under arbetstid. Kan du berätta lite om dina problem? Vad är det du ser?"
"B-B-BAJS! J-JAG SER BAJS Ö-ÖVERALLT! DET GÅR INTE ATT TA BORT! OCH S-S-SPERMOBILER!"

Hmmm... Spännande! Åter"kommer" senare i afton efter DV:n i ämnet.
Fredriksdalsgatan 33, Norrpöking.
Så sant så, i samma kvarter som Bög-Leons btw! Jag tror grabbarna till böger i bild brunkar hänga där sena fredagar och smaska körv!
Ååååhåååh! Berätta mera, berätta meraaaa!!!
Här kan du se båda ställena i bild, bara din perviga håmofantasi sätter gränserna! https://www.google.com/maps/@58.5994574 … ?entry=ttu
Rääättöh!
...Och ja, skiten höll fucktiskt på att rivas när jag var där i förrgår:

En kul grej som hände när jag tänkte använde bankrunkomaten som fanns där en gång: Bankomaten stängdes av och startade om, vilket tog en rejäl stund. Plötsligt så dök startskärmen till Windows 95 upp! Detta var run(k)t 2016-17 vill jag minnas.
Fan var bankomaten kvar så länge? Och Windows 95 år 2016 känns ju bögteknologiskt som fääeen! Är du säker på att det inte var kanackernas egna "bankomat" och prånglade ut turkiska homo-lira? Innan cumtanterna bögade fasas ut så var den mycket besökt pga närheten till Bög-Leons på Fake-Taxi tiden. Man droppade slanen vid bankomaten, sädan traskade fyllsvinen till korvmojen och cirka en 30-40 minuter senare kunde man återvända för att köra hem vraken och på så vis dra in ett par reichsdaler till.
Cash was bögking åren 2005-2010 ungefär. Även om man hellre hade supit halvt ihjäl sig en lönehelg så lönade det sig att rattrunka då alla var bögkungar i gaybaren och detta omfittade även FT då notan skulle betalas. "157 spänn? Ähh, behåll resten (på 200-pengar) och så där höll det på hela nätterna. "Många kissbäckar små blir till en välfylld VB"!
Sidor Föregående 1 … 37 38 39 40 41 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?