17,076

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka...

Tjillepitten

17,078

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer...

Tjillepitten

17,080

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu...

Tjillepitten

17,082

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i...

Tjillepitten

17,084

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu...

Tjillepitten

17,086

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista,...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand...

Tjillepitten

17,088

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma...

Tjillepitten

17,090

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra...

Tjillepitten

17,092

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende...

Tjillepitten

17,094

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej inga Dimor Arne Bajse vråla...

Tjillepitten

17,096

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej inga Dimor Arne Bajse vråla vilt. Detta skall till så...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej inga Dimor Arne Bajse vråla vilt. Detta skall till så smörjas anus smakrikt och milt...

Tjillepitten

17,098

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej inga Dimor Arne Bajse vråla vilt. Detta skall till så smörjas anus smakrikt och milt i ur och skur, bara...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej inga Dimor Arne Bajse vråla vilt. Detta skall till så smörjas anus smakrikt och milt i ur och skur, hinkar med bakisurin hällas ur...

Tjillepitten

17,100

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta så kåta, mig dom nu med lemmarna pungen ömt smeka i takt till Onkel Kånkels "Gay Busters". En Lennart Swahn-cosplayer dyker upp, ruskar tupp och med kåta grimaser han nu ler i mjugg och tar små trippande bögsteg in i sin drömvärld så sjuk och regnbögskimrande att mitt anus nu brista, då vill jag fista, en barsk bears håriga hand i min fisa jag känna samtidigt som jag försiktigt klämma ut en korv. Bajsa bajsa jag tycker mig vagt höra vad jag ska göra, runka, krystbajsa ut all min inneboende så här, nej nej nej inga Dimor Arne Bajse vråla vilt. Detta skall till så smörjas anus smakrikt och milt i ur och skur, hinkar med bakisurin hällas ur på bäddar av lupiner och...