Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Mmmm, så gott du pratar! Välcummen hem förresten.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Sidor Föregående 1 … 136 137 138 139 140 … 246 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mmmm, så gott du pratar! Välcummen hem förresten.
Bajs blir till: https://youtu.be/B0CRWq3nc80?si=fpM4akP4SFohEQpm
Flaffa!
Hmm, syntetiskt 3D-bajs... Äsch! *Fap, fap, fap!*
Flaffa!
Hmm, syntetiskt 3D-bajs... Äsch! *Fap, fap, fap!*
Fick mig att tänka på denna klassiker... >>>
Ett mästerverk!
Värkligen!
Peddots film, så synd att han inte gillar oss hårdhomos bara: https://dumpen.se/2023/10/30/trehundrad … orrkoping/
Hmmm...
Redig "mäcklare" dää! https://youtu.be/p_T3e4zvAX0?si=Je3lmwc … &t=599
Jaaaah! Och vilken lya sädan! 5 min till Glasis, bara det är ju värt avsugningen!
Så sant så sant!
Jaha ja!
Undra hur långt man kunde få en uteliggare att gå sexuellt mot lite kottar och kapsyler? 
Jag tror det snarare är en fråga om vilka könisar man vill få med på köpet? Vet en idag avfliden frammis som hade sett sina bästa år redan -85 (året var 2005) som erbjöd just denna tjänst för ett litet paket Marlbögo vilket denne herre accepterade. Han ville iofs ha 2 cigg ur 10-packet och det "gick" så bra så.
Mmm, vilken lyxlirare dock. Nåja... Bra att man har krav!
Jo man hade ju själv ställt upp på detta kravf om det varit typ Fyll-Anders eller Piss-Nisse som på denna tid satt som styrelseledamöter inom fritidskommitén i diverse "parkförvaltningar". Nu var det en frammis och såna gillar man ju inte. Lite klass och självrespekt har man ju pffft!
Jaaah! Jag var dock otydlig och menade att han som ville ha 2 cigg ur 10-packet hade lite krav minsann. Han kunde ju nöjt sig med en. En annan sak... Först "skrev" du "frammis", sen "herre" och "han". Var det månne en transa?
Jaaah jag var kanske otydlig. Nej men det var ett groggluder som var känd för att ställa upp på det mesta. Vilket hon också gjorde. Just denna kväll var priset ett 10 pack cigg vilket en mindre nogräknad herre "gick" med på som ersättning. Men visst, slidjuret var nästintill odefinierbar eller svår att könsbestämma det håller jag med om. och yes du har rätt i en cigg hade varit nog, eller kanske bara dra "sista" och filterforska så man kan nästa dag vakna upp med könsherpes runkt truten också!
Jaaah! Köpte alltid Marlbögröd 10-pack på Shell (Nuvarande Gulf) som alltid varit (är) billigast på tobak i Nybbet för 9:50 kapsyler runt 1990-1992, så det priset hade jag tyckt på den tiden som hetero varit ett relativt okej pris för hennes tjänster. 
Åhhh jaaah! även om det var runkt -94 som Bussis bögade smygrunkröka så fanns även där en Shell-mack men då "låg" priset på 13:50 för samma produkt. På den macken joppade en hårdför tyska till tant. Macken ägdes iofs av hennes cuckade karl som meckade bilar. Tro det heller gay men hon hette Helga. Vem som bar daddybear-stringen i deras förhållande var inte svårt att lista ut kan man säda. Macken lades ner på 2000-talets bögan och idag vet jag inte vad det är där.
Lät också som en upphetsande Shell-mack a'la the 90's då sektionen med porrtidningar överskred dagens trams med blaskor som "Femina", "Hemmets Journal", "Kryssextra", "Vouge" m.m. m.m. Samt sålde dom hb vid den tiden. Men upphörde då gubben dog och sönerna tog vid...
Jodå pörr fanns även här, tyvärr vaniljopörr så som Fibban etc. "Submission Daddys and twinks" var ju det man ville ha som cp-barn.
Så sant... Grönvägenkiosken i Nybbet var ju annars ett stadigt kort för oss hetero-moppers för inköp av sådan litteratur då...
Ah det låter som ett litet Flenzo låter det som! Fast med gayporr.
Då var det ju som (tyvärr bekant) heteroporr man köpte då man "kom" på sin tuffa moppe och hoppades att ingen bil skulle stå utanför denna lilla kiosk i typ ett utedass's storlek, så att man väldigt snabbt kunde göra sitt inköp. Annars fick man ju passera och ta ett varv runt två, tre kvarter och återvända. Men då kunde det ju hända att det stod både två Och tre bilar där. Fjuck! Bara att ta en tur till och hoppas på det bästa.
När man väl "kom" där på Grönvägen och såg att det var tomt utanför så var ju lyckan gjord. Stannade snabbt, hade intergralhjälmen på, vilket kändes lite beskyddande mot att titta den lugna trevliga tanten i +60 års-åldern i ögonen när man bad om ett ex av Fibban, Hustler eller Tjejspecial.
Sidor Föregående 1 … 136 137 138 139 140 … 246 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips