Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly...

Skaparen av Mortiscism.

17,027

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet...

Skaparen av Mortiscism.

17,029

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så...

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan...

Skaparen av Mortiscism.

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda ansvällda kukar...

Tjillepitten

17,032

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda ansuvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej,...

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda anusvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej, i sällskap med bögspöken det...

Skaparen av Mortiscism.

17,034

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda anusvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej, i sällskap med bögspöken det nu börjar rocka, jag ser...

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda anusvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej, i sällskap med bögspöken det nu börjar rocka, jag ser Böggreven Kukula elegant trippa fram...

Tjillepitten

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda anusvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej, i sällskap med bögspöken det nu börjar rocka, jag ser Böggreven Kukula elegant trippa fram med könet i en socka,...

Skaparen av Mortiscism.

17,037

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda anusvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej, i sällskap med bögspöken det nu börjar rocka, jag ser Böggreven Kukula elegant trippa fram med könet i en socka, då vill jag rocka, yeahyeahyeah,...

Pervoween 2023

I clownsmink, läderoutfit och SS-hatt jag uti grannskapet beger mig, se där ett bögspöke göra nummer två i brevlådorna så kladdiga, knackar på hos första bästa ZOE-bilist mitt brunöga skåda, "Lus eller lodis?!" jag vråla, slanet då stå där och glo som en ko, tar han på pungen och börjar gno, han ingenting ge mig så nu stjärtbus det bli. Kliver in i åkdonet, börjar burna hej vilt, kuken står och en kåtylande bögulv i fjärran yla med en buttplug i den bajskladdiga analen så hårig och snårig, se slanet fly, moahahaaa, gimpyrerna nu ur källarburarna krypandes komma, kuk i sinnet och pungen i skruvstäd så tunga, nedför gatan vi sedan rusa med flensbeprydda anusvällda kukar som sprutar glasyr, tjohej gaypastej, i sällskap med bögspöken det nu börjar rocka, jag ser Böggreven Kukula elegant trippa fram med könet i en socka, då vill jag rocka, yeahyeahyeah, Pervoween kittlar bögskönt i pungen!

NNNYYYYHHHH

Skaparen av Mortiscism.

17,039

Kissåbajsbögs-crusingen i Nybro.

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt...

Skaparen av Mortiscism.

17,041

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som...

Tjillepitten

17,043

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya...

Skaparen av Mortiscism.

17,045

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas...

Skaparen av Mortiscism.

17,047

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas...

Skaparen av Mortiscism.

17,049

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut,...

Skaparen av Mortiscism.