Sv: Var fan är jag?
JAAA VEEET!
Men åter"kommer" med bild.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 36 37 38 39 40 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
JAAA VEEET!
Men åter"kommer" med bild.
*fniss*
Rrrrrrättttt!!!
Ojsan... Ska bli bättre på att svara snabbare. Men jag tog mig en cumbinerad bebisfylla och en halv jesusfylla i fredags, och det är först nu tillbaka på DV:n jag har piggnat till igen. Hela sönda'n var en jävla pärs... Hua!
Åter"kommer" senare...
Kebab City, Esplanaden 4, Sundsvall.

"Tillfälligt stängt" står det på Göörgle, vilket bådar/bådat gott för intressanta BU's fantiserar jag. Och nära till Glasbanken ser jag nu.
Rääättöh!
Nämen, Bjögga har expanderat och skaffat större pervsonalstyrka ser jag!
"Tillfälligt stängt" står det på Göörgle, vilket bådar/bådat gott för intressanta BU's fantiserar jag. Och nära till Glasbanken ser jag nu.
Jo, jag blev väldigt CP när jag skulle besöka stället på lunch förra veckan och märkte att de hade klappat igen. 
Di hade svinego kycklingfitta-kebab juh! Istället så fick det bli första bästa hak, varpå jag hamnade på något hipsterpläjs med en inglasad innergård. Käket var lika vaniljo som innergården. Fnö. 
Glasbanken besöktes dock! 
Hua! Ja själv hamnade jag bakom en hipster idag på vägen hem när jag snällt skulle testa att sitta i kö i affärskedjan med praktikant-downisar belägen i Trekanten. Blev så störd av den för korta smårutiga kavajen, den klena men spretiga mustaschen, gubbkepsen m.m. m.m. Så jag körde ner hans huvud i vb:n i fyra sekunder och fes. Rähähä! Tji fick "han"!
Bra besök!
Var fan är jag?
Drottninggatan 65/Söder Tull, Norrpöking:

(Man får inte köra på Drottninggatan, men det skiter väl Bjögga i.)
Rääääääääähähäääätth! Rähähä! Bjögga har frikort. Fan va du kan! 
Var fan är jag?
Madesjövägen, Nybro:

Oj, ser ut som att Bleppes bajsutlösning var vad som krävdes för att Bond skulle gå runt hörnet.
Rähähääh! Rrrrrätth! 
Och se där... En bil från en James Bondage-film också!
Var fan är jag?
Jaaaaaah, och JAAAAAAAAAAAAAH!!! Ni är ju bäst! 
Avdelning 25, där har man minsann bott ett par veckor när man var CP i hjärnbögen! 
Låter pra dää!
Tänka sig att jag blev utsläppt! Rähähähä! Lättlurade slan som jobbar där. 
Sidor Föregående 1 … 36 37 38 39 40 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?