Sv: Juletid
Det är tydligt att PK-folket inte uppscattar hederligt hårdhomopervo utan det lagom fjolliga! Pyttsan! Det där låter ju som vilket finare hotell som helst i mina öron!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Juletid
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det är tydligt att PK-folket inte uppscattar hederligt hårdhomopervo utan det lagom fjolliga! Pyttsan! Det där låter ju som vilket finare hotell som helst i mina öron!
Instämmer!
Om ägarna hade öppnat ett liknande hotell på Manhattan så hade ställen som Ritz och Plaza blivit utkonkurrerade på nolltid. 
Jag brunkar alltid råka sno in mig i julgransslingan och sätta toppstjärnan i snoppen varje år när jag ska klä den bruna barriga granen. Ti-hi! Dock sker detta efter ett icke diminutivt intag utavf min hemmagjorda starkhwinsglögg. Sen vaknar jag ute i soprummet...
Jupp!
Vad ska vi ha på bordet då, förutom kopiösa mängder alkohol gifvetvis?
Mina förslag är:
- Snopp i grytan.
- Gubbskinka.
- Mörtbröd.
- Kräksallad.
Vad sägs om laxfitta? Spermasill? Bögkorv? Rövbensspjäll?
Ååååhåååhhåååå, du kan ditt bord, din lilla musis, heheheeee...
Gröt kan vi ju ha också, så att vi kan turas om att leka "Grötbögen" på småtimmarna. 
JAAAA!!! 
Och en daddybear till tomtefar, vithårig pung och bringa och "säcken" full. Man får sitta i hans knä och ömt viska sina perviga önskningar. Har man tur så får man ligga i knät med neddragna y-frontare och ta emot en rejäl omgång smisk på sina finniga skinkor.
Mmmm så gott du talar, Bussis!
Mhm... Julmust(a)... Btw så har någon af herrarna provat att grogga på hjulmust?
Jag tror att jag blandade tallisen med hjulmust någon gång och att resultatet blev okej, men minns inte riktigt.
Att musta efter några grogg är däremot grejer dä! 
Ooh jaah! Whisky, vodka, hb. Helt okej. 
Det är rätta takter, Mortis!
Mhm... måste testa Seglis/hjulmust snarast! Men Glasis har ju sina cp-öppettider som bekant...
Vaniljo-glasis. 
Annat var det i London. Mängdrabatt på starköl i en helt vanlig kiosk, öl som dessutom var kyld. Rätta takter!
I Tjeckien som särskolebarn, inget leg efterfrågades för tunga grejor som vodka etc. Bakis på skolresa deluxe! Även det rätta takter jaah!
Det var därför jag aldrig åkte med på sär-särskoleresa i bögstadiet då det skulle vara stenhård koll på att ingen drack. Speciellt jag... *fnys!*
I Tjeckien som särskolebarn, inget leg efterfrågades för tunga grejor som vodka etc. Bakis på skolresa deluxe! Även det rätta takter jaah!
Lät ju pra dä!
Antar att det var på den tiden då saker och ting fortfarande var pilligt i hufvudstaden?
När jag besökte Prag för några månader sedan så fanns det istället en jävla massa butiker som sålde allt möjligt för riktiga rövpriser. Gick t.ex. in i en kiosk som sköttes av en tjing-tjongare för att köpa en liter vatten, ej kolsyrat eller liknande. 100 tjeckiska dollaroonies ville han ha för det (47 spänn). Aldrig i helvete. Traskade istället vidare tills jag hittade en annan kiosk, klev in... Och tro faan att även denna kiosk sköttes av en tjing-tjongare, och han ville ha 99 tjeckiska dollaroonies för en liter vatten! 
Vietnamesiska maffian, Mortis. Var där 2017 och det var samma sak. Höll fan på att bli "whack'd" av den gamla snedögda kärringen då jag började filma vodkahyllan i hennes lilla skitbutik med sådana rövarpriser. Vi hittade sen en Tesco där vi sna... handlade istället.
Jaaah det var mitten av 90-talet och drickan var billig som fan. Kuka Cola var dyrare än birabärsor exempelvis.
Vietnamesiska maffian, Mortis. Var där 2017 och det var samma sak. Höll fan på att bli "whack'd" av den gamla snedögda kärringen då jag började filma vodkahyllan i hennes lilla skitbutik med sådana rövarpriser. Vi hittade sen en Tesco där vi sna... handlade istället.
Fyfan, det kändes ibland som att hela staden enbart levde på att försöka blåsa turister på stålars. Allt utanför hufvudstaden ska tydligen vara mycket pilligare.
Jaaah det var mitten av 90-talet och drickan var billig som fan. Kuka Cola var dyrare än birabärsor exempelvis.
Vilken dröm! Rätta takter!
Fyfan, det kändes ibland som att hela staden enbart levde på att försöka blåsa turister på stålars.
Här är en pra (k)anal som tar upp allt lurt i den staden:
Yes, såg flera rullar där innan jag åkte.
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Juletid