Sv: Var fan är jag?
Var fan är jag?

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är det inte Bjöggas skåpbil som syns, redo för nästa utryckning, i bakgrunden?
Jo. Han ska nog på bilrekonden där till höger. Oj oj. Nu "kommer" dom också få det lika jobbigt som Bjögga...
Tjärhovsgatan, Kalmar.

Undra vad dom där stora högarna i böggrunden består utav?
RRRÄÄÄTTÖH!
Det ser ut som en salig blandning av sågspån, gummirester och gödsel.
Hmmm... Så är det ju säkerligen, jaaaaah...
Då jag en kåt period hade ett annat tungspermobil-kneg (typ 4 månader 2021), så fick jag en leverans ut dit, och då fick jag ett super-duper mega special id-kort som gjorde att jag (mot alla odds) fick tilltäcke dit!
Mycket intressant att veta. Anteckna!
*Antecknar frenetisk i fekalieskrift. Tappar fokus. Runkar. Återupptar anteckningarna, men i vitlökssåsskrift istället.*
Bra bra! Näää, men jefvla säkerhet är'e... Bra det!
Det förstår jag, inte vill man att någon dyker upp och stjäl alla värdefulla bs-resultat som ligger där på hög. Jag lovar att det har något med militären att göra, bergis en råvara till något superduperhemligt Åsa-Nisseflygbränsle, jaah!
P'sis!
Var fan är jag?
Urk, och brevid ligger Cummunhuset Köttrosen, fyllt med en massa träliga kärringar och ZOE-förare...
Rrrrrrätt!!! 
Var fan är jag?
193 Rotherhithe Street, Bermondsey, London.

Aaaaaaahahahhaaaaaaa! Damn right! Där i bögnaden till höger bodde jag när Jag hade en närstående som också bodde i London. Beställde hem tjingtjong-mat några gånger från Yun Hai där till vänster så att vinkeljacken fick ut å springa hela långa vägen över gatan. 
Preciiiiiis! Conny-style, jaaao!
Var fan är jag?

(Intressant dragning av kablar på utsidan. Eller vad säger du Mortis? Att i det landet det handlar om är känt för att ha VVS:andet på utsidan var inget nytt för mig i alla fall. Men detta...
Ser ut som i Indien jö...)
41 Cathedral Gates, Manchester:

(Yepp, påminner lite om trasslet som man ser i diverse u-länder, fast lite mer diskret. Undrar om dessa är kopplade till en automatsäkring? Eller blir snoppisen grillkorv om man klipper av kablarna och pissar på dessa?)
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrätttttttttttttttttttttttttttäääh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va dutti' du e! 
Var fan är jag?
GNJÄÄÄÄÄHHeeehehehhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeH. bAJSkuiukeen!
RÄÄÄÄTT: 
Var fan är jag?
(skulle ju varit ett kommatecken mellan "sig" och "grabben" i pratbulan där...)
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?