Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Med raggarbilen till Leon's efter en bögcruising i Norrpöking.

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram...

Tjillepitten

16,977

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand...

Tjillepitten

16,979

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen...

Skaparen av Mortiscism.

16,981

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas, tar ett EPA-slan i dajmen...

Skaparen av Mortiscism.

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas, tar ett EPA-slan i dajmen bakom en Scatia brutalt tar...

Tjillepitten

16,984

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas, tar ett EPA-slan i dajmen bakom en Scatia brutalt tar, ja ja ja, nu pungen...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas, tar ett EPA-slan i dajmen bakom en Scatia brutalt tar, ja ja ja, nu pungen så tom som tarmen på...

Skaparen av Mortiscism.

16,986

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas, tar ett EPA-slan i dajmen bakom en Scatia brutalt tar, ja ja ja, nu pungen så tom som tarmen på bajs jag sakteliga vandrar mot...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare med Poppies då glida fram och börjar bjäbba. Bussis skickas då fram, en brun rand efter blöjisarnas 740's så lång klämmas ut, brunspår på porrkeringen hela vägen till Herrbeta skapas, tar ett EPA-slan i dajmen bakom en Scatia brutalt tar, ja ja ja, nu pungen så tom som tarmen på bajs jag sakteliga vandrar mot min kladdiga Impala så najs.

GNNNNNNYYYYYYHHH

Skaparen av Mortiscism.

16,988

När jag mitt i London törstig bli.

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och...

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar...

Skaparen av Mortiscism.

16,990

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser...

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida...

Skaparen av Mortiscism.

16,992

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på...

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen...

(Hade glömt hur Londons tunnelbanesystem kan vara bra pervigt förresten. Det är flera år sedan som jag färdades där nere, men under den senaste trippen till staden så blev det några linjer. Trångt, svettigt, högljutt, fullt med främlingar och ingen kan ta sig ut. Det pervfekta stället att få bajsutlösning på. Och när man snyter sig eller gräver i näsan senare under dagen så är snoken full med sot som en liten bonus!)

Skaparen av Mortiscism.

16,994

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den...

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den sunkigaste runkpuben i stan ligger,...

Skaparen av Mortiscism.

16,996

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den sunkigaste runkpuben i stan ligger, där piss, öl och vinägerdoften...

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den sunkigaste runkpuben i stan ligger, där piss, öl och vinägerdoften konstant förbli. Gör entré på...

Skaparen av Mortiscism.

16,998

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den sunkigaste runkpuben i stan ligger, där piss, öl och vinägerdoften konstant förbli. Gör entré på stående fot, börjar direkt att grunka..

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den sunkigaste runkpuben i stan ligger, där piss, öl och vinägerdoften konstant förbli. Gör entré på stående fot, börjar direkt att grunka till den svängiga musiken, beställer...

Skaparen av Mortiscism.

17,000

Där daddybears 'Fostervatten' klunka och rökdon blossa jag in rullar fett med min spermobil, ser rattfyllona rattrunka på fel sida vägen med Bowlerhatten käckt på sned, tutar och visar snoppen så säg, hej där den sunkigaste runkpuben i stan ligger, där piss, öl och vinägerdoften konstant förbli. Gör entré på stående fot, börjar direkt att grunka till den svängiga musiken, beställer "Husets Special", bartendern smilandes gå...