Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaaah det tog sin "lilla" tid att sanera Inre Vaniljohamnen, har en bekant som joppar där inne med bygget.

Tjillepitten

Någon mer än jag som tror att mannen ville ha dit en muskulös brandman? https://www.youtube.com/shorts/z42ltXJBakI

Tjillepitten

3,378

Klart han ville. Ti-hi! Vilken bra idé! Och jag som nyligen sna... köpt en 1000ml. schampoflaska på Överbögsbolaget också. *blip blip blepp* "HALLAAAAAUH?!?!? ÄTTÄTTTVAAAAU!?!?!?!? UUUUHUUUH..."

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

"Vad har hänt här då?"
"Jag, eeh, uuh, halkade på Moby!"
"Halkade på vem?"
"Moby Huge, och nu har han fastnat den rackaren!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Bussis blev nästan uppjagad och ilsk av detta korta klipp. Vad är det för padelspelare till vakter på andra sidan pölen, inte först mot slutet dyker en lite mera ToF, troligen något befäl upp och börjar prata om handbojor. Först då vart det "rätta takter", man undrar ju lite försynt om vad som hände sen eftersom klippet bryts... https://www.youtube.com/shorts/a2zHlurJLok

Tjillepitten

3,381

Ja han var mera ToF. Och vilken fin tangorabatt han hade också! *flaffa* Jag tror det bildades en stor varm och gosig böghög.

Jaaah, jag noterade också hans snorbroms! Vilket karl! Jag hade hjärna blivit "tagen" av honom, iförd rosa fluffiga handbojor ti-hi!

Tjillepitten

Han liknade verkligen en förrymd ToF-karikatyr minsann! Aivan/smile
"Shut up and listen." Rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.

Jag kan tänka mig att han kör hårt med sina sub-fjollor till vakter när ingen ser på. Speciellt han som kör polisbilen, ett slag vid pungen borde han ha!

Tjillepitten

När skiftet är slut så blir det dags att visa lite dominans i omklädningsrummet efteråt. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

3,386 Senaste redigerad av Bussföraren (2023-09-22 23:06:30)

Mhm... Och en grunklig visitation i alla håligheter så ingen av twink-soldaterna tar med sig något från homobasen. Ärligt talat så är jag väldigt besviken på vakterna. Eftersom jag själv haft den relativt monotona uppgiften att bevaka militära prylar så är ju detta drömscenariot man skulle velat råka ut för. Padelspelaren som filmar in mot skyddsobjektet och håller på och trutar hade jag m.fl hjärna släpat in i vaktlokalen och förlustigat oss på.

Tjillepitten

Någon som spelat detta spel? Man blir ju lite sugen på att gayma: https://www.youtube.com/watch?v=2YRqI7JuZO8

Tjillepitten

3,388

Nein! Såg dock jättemysigt ut. Men nu vill jag gaymerafton hos Bussis bara för det! *flaffa*

Oh en pervodröm skulle "gå" i upp"fylle"lse då! Minns herr Blepp de gamla Copy partys:arna från 90-talet btw?

Tjillepitten

3,390

Jaaah... Eller dubbelbandare (ghettoblaster) när man hade C-64. Aah... TDK Gold!

Floppy disketter... Jaaah! Sädan "kom" 3,5 tums till Amigay 500 som jag var röverlycklig över, "Please insert Cock 2 of 13", Gaymonkey Island m.fl.

Tjillepitten

3,392

*nostalgironkar vilt*

Jaah det var tider det, Bussis hade en separat diskenhet tillkopplad så mitt absoluta favvospel var "Wings", redan som cp-barn ville han bli pilot jaaah! Spelet låg på 2 diskar bara så man var ju bög-knug genom att slippa byta hela jävla tiden.

Tjillepitten

3,394

Då var du kungen på dagcenter kan jag tänka mig.

Mhm... TAC-2:or, en i spermavitt och en i BBC-svart. Att knapparna snart blev sönderrunkade löste man med en bit spermakladdigt papir. Fjädrarna samt platsen i själva cumtrollern vart med tidens runkande slitna som fan.

Tjillepitten

3,396

TAC-2 var ju som gjord för "Sex Games".

Väldigt mycket så jaaah! Men med dagens teknik borde man väl kunna koppla något till snoppen, typ Niggendo Pee och sen runka sig fördärvad i en remake? Förutsatt att spelet är mera gay, jag tror inte att det fanns något sant homospel på denna tid. Strip-poker med Samantha Fox när man hellre ville lira detta med Charles Bronson, pffft...

Tjillepitten

Rätta takter: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halla … en--rnpcds

Tjillepitten

En annan växte upp i en tid där 2D-spel nästan helt gått över till 3D. Spelade GTA och Tekken 3 redan som liten knast, men jefflar när PlayStation 2 släpptes! GTA 3 blev en standard, senare äfven San Andreas när det släpptes. CS var ju svinstort också, de slan som inte visste vad det var eller som inte fick spela det för sina vaniljoföräldrar var på gränsen till utfrysta i sär-särskolan.

Skaparen av Mortiscism.

Han anmäldes säkert för att han drack för dåligt, en sann officer bör nämligen kunna hälla i sig en hel platta och ändå ha energi kvar för att kunna slå ner en pluton ryssar helt själv.
Sex stycken 6,9? *Pfft!* Pjosk!

Skaparen av Mortiscism.