Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Med raggarbilen till Leon's efter en bögcruising i Norrpöking.

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om...

Skaparen av Mortiscism.

16,952

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna...

Skaparen av Mortiscism.

16,954

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens...

Skaparen av Mortiscism.

16,956

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och...

Skaparen av Mortiscism.

16,958

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan...

Skaparen av Mortiscism.

16,960

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg,...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's...

Skaparen av Mortiscism.

16,962

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar...

Skaparen av Mortiscism.

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna...

Tjillepitten

16,965

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge,...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en...

Tjillepitten

16,967

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan...

Tjillepitten

16,969

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han...

Tjillepitten

16,971

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå...

Tjillepitten

16,973

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min...

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant...

Tjillepitten

16,975

Med latexbeklädda säten i Impalan vars ingrodda könsvätskor vittna om stort engagemang i bögcrusingar där jag stadigt sitta med händerna på en twink, men daddybear jag trånar, så mot Butängens nybyggda bögklubbar så härliga och Leon's tjohomoburgare. Gasar på och sprutar sperma på nunnor och snutar, jagas av uppretade slan med padelracketerna i fjolligaste hugg, sladdar äntligen in på Leon's och saggar i potatismoset, kissar i salladen, knullar alla korvar och börjar veva mot gayraggarna som mig härligt bögstryk ge, med blödande anus jag en bajsfylld tunnbrödsrulle med fyra snoppar serveras ur den skitiga luckan av en jovialisk lytt gimp med klumpfot och tangorabatt, han då mig frågar om jag den i tvåan tar, varpå jag med glädje stjärtisen min insmord i WD40 så galant detta skall gå. Blöjraggare...