Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Lite mer än halva Sverige kommer därmed att bältas på PIVA!

Skaparen av Mortiscism.

3,352

Garanterat!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det där jevfla förmynderiet upphör aldrig att förvåna! 4 kortburkar är ju bara en vanlig frukost för en karlakarl. Minns ni deras recummendation om 6-8 skivor bröd om dagen?..

Tjillepitten

3,354

Jaah.

Rähähäh! Tänk dessutom att vissa knappt har råd att äta någonting annat än bröd.

"Brööö!"
"Nej Bobby, inte mer idag. Socialstyrelsen säger att man bara får äta 6-8 skivor bröd om dagen. Ta en öl istället." Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Öl är väl typ flytande bröd eller har jag fel? Anti-socialstyrelsen borde tipsa om 6-8 långhylsor om dagen istället samt ge fan i att jevflas med oss alkade loosers! Nu blir ju alla "alkoholister" helt plötsligt?! Det är en SKYDDAD TITEL för böfulen och inte till för att en massa hipsters skall klassas som något de inte är.

Tjillepitten

Hmm, få se... *Gurglar: Öl är flytande bröd.*
Hahah!
"Två flaskor mellanöl motsvarar näringsmässigt socialstyrelsens rekommenderade sex brödskivor."

Då borde man ju egentligen söka hjälp redan efter tre öl eftersom att man redan då har överskridit socialstyrelsens rekommenderade sex brödskivor näringsmässigt! Aivan/lol

Jaa, tänk på Åke, Jukka och de andra parkbänksdrickarna! De har jobbat sig fram öl efter öl för att nå sina titlar!
Tänk då hur något vaniljo går till dem och säger: "Jag förstår er! Jag är EXAKT som er! Jag drack fem starköl i lördags! Långburkar!" innan han hoppar in i sin ZOE och åker hem till sitt radhus i Lindö.

Skaparen av Mortiscism.

Mhm, så inom en kort tid kommer vi få se volk som "kommer" ut med Skogadolmslimpor i smyg från diverse matbutiker. Allt för att dölja sin alkoholism.

Tjillepitten

Småbarnsföräldrar kommer att få ungarna omhändertagna för att någon i familjen har mage att köpa TRE brödlimpor på ICA! Aivan/scare

Skaparen av Mortiscism.

Och i varje gathörn kommer någon mysko herre i trenchcoat erbjuda ett par skivor Formfranska mot en röding. Kanske rent av volk börjar baka hemma och kränga likt hembränning? Tillstånd krävs för att köpa en brödrost osv.

Tjillepitten

Hähähäh! Om jag blir långtidsarbetslös efter att min pervo-elektrikerutbildning tar slut så kan jag ju börja tillverka brödrostar i smyg. Betalningen sker i natura eller fittcoins.

Skaparen av Mortiscism.

Eller så startar vi ett bögbakeri? En skum lokal ute på Händelö där vi bögar ihop bröd hela nätterna bland de lite andra suspekta bil-värkstäderna m.fl.

Tjillepitten

Jaah! Mystiskt mjöl blandat med avloppsvatten. Billit, billit, cumpiss!

Skaparen av Mortiscism.

"Eyy leeeen, bara cash, bästa pris bror!" Att vattnet kommer från låt säda "Lindö (k)anal är en annan ryssfemma. Btw du Mortis som kan mycket om Norrpöking, själva ön Blixholmen... Något du har mer cumskap om eller besökt? Skall ju legat ett gammalt varv (från gay back in the gays) där innan man bedömde att en extra (k)anal skulle grävas in till djupfisthamnen. Man kan se rester av den från längst ner på Norra Pervonaden, gamla trästöttor och stockar från kajen där zigenare och annat löske både bott och än idag tjuvfistar ifrån. Idag behövs båt eller stönare för att undersöka närmare men Bussis har en vision om att där finns något mera ToF från Kalla Kukens dagar. På de s(l)idor på fastland man kan nå och se så fanns det kustvärn så som här om du har tid att kika, brunkern är kvar där under: https://www.google.se/maps/@58.6157174, … ?entry=ttu

Tjillepitten

3,365

https://crazyshit.com/category/extreme-content/

Bussföraren skrev:

På de s(l)idor på fastland man kan nå och se så fanns det kustvärn så som här om du har tid att kika, brunkern är kvar där under: https://www.google.se/maps/@58.6157174, … ?entry=ttu

Tackar å bockar för infon å porrlänken!
Nej, kan inte så mycket mer om Blixholmen än det du be"skrev". Har funderat länge på att låna en liten båtjävel av någon och brassa ut dit för att spana lite. Det verkar däremot vara lättare sagt än gjort, det finns inte så många slan som vill låna/hyra ut sina flytetyg. Man får väl bygga en flotte eller skaffa någon uppblåsbar jättekuk att paddla iväg på istället.

"Jesus i Örkelljunga" byttes ut ser jag. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jo Bussis har försökt att övertyga några av sina homovänner att låna ut sina äckliga flytetyg men nein. Jag tror det beror på deras låga förtroende för vad jag "kommer" att hitta på. Men det vore spermande att ta sig ut dit.

Tjillepitten

Fan så sugigt. Är du säker på att dessa vänner inte är vaniljon då? Aivan/sad

Själv så provade jag att lägga ut en annons i en Norrpöking-grupp på fisbok. Inte en jävel hörde av sig.
Nepp, man får leta kasserat runkvirke i någon småbåtshamn och konstruera sin egen skuta. En PBR-kopia hade varit något att brassa run(k)t i.

Skaparen av Mortiscism.

3,369

Skaffa en sån här

https://villbada.se/wp-content/uploads/2022/04/Bestway-Gummibat-Battle-Bomber.jpg

och skräm skiten ur alla som försöker närma sig vettja! "GRRRRRRRRR!!!"

På tal om PBR så har vi ju våra egna Svänska stridsbög 90, jag tror dessa är Burak nog för att röja runt med: https://www.youtube.com/watch?v=Yq6pZ0HxxHE

Tjillepitten

Majsigt!
Problemet med att skaffa någe uppblåsbart eller att bygga ett flytetyg är var man ska sjösätta den. På ställena där det är närmast att ta sig över till Blixholmen så är det inhägnat, dessutom är det långa kajer istället för stränder ner. Att simma över är icke att recummendera, det är dessutom olagligt. (Det är badförbud genom Motala spermaström och hamnen ända bort till Karlsro Marina samt genom Lindö(k)analen.)
Det finns platser längre bort där man kan bygga och sjösätta något lite mer diskret, (Marieborg och Hersta t.ex.) men då är det betydligt längre att paddla.

Om man vill bygga något så finns det en massa gammalt övergivet runkvirke längst med stranden i Marieborg och Hersta för (r)övrigt. Vid Herstas båthamn finns mycket övergivna prylar också. Man kan ju röja lite vass i någon avkild skogsdunge, plocka bråte dit, bygga flytetyget där och sjösätta på platz. Det hade kunnat bli ett riktigt stort och sunkrunkigt bygge med tanke på hur mycket plankor å skit som ligger och skräpar lite överallt. Tänk att komma flytandes på en yacht, men svinpundigt byggd av en massa spillbitar, plast och frigolit! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jag gillar din idé Mortis, ligger ju allt sköns skit längs med våra stränder. Som du sa, frigolit, träbitar, gamla platstunnor och annat gött. Ett segel av någon väderbiten presenning! Det vore nåt att segla in i Lindös småbögshamn med, Bögskalle-flaggan i topp!

Tjillepitten

Präxis! Homopirater i Lindö! ...Guld och diamanter är för vaniljon. Endast håriga gubbarövar vill vi plundra.

En fem meter lång segelbåt skulle nog inte vara omöjligt att spika ihop om man samlade in allt, eller en gigantisk flotte. 
När jag skulle spana in Legend (båtvraket som numera är borta) för ett par år sedan så traskade jag en liten bit genom snåren vid Marieborg. På den lilla biten så snubblade jag över säkert ett par kvadratmeter trävirke totalt, då ska man räkna med att jag dessutom klev fram genom snön och knappt såg träplankorna förrän jag stod på dem. Då inser man hur mycket gammalt virke det fucktiskt finns, för att inte tala om vad man kan hitta kring Herstas båthamn ett pungstenskast norrut! Aivan/smile

Kring Malmölandet och Händelö finns det ju en massa bra skit också om man vill bygga flytetyg.

Skaparen av Mortiscism.

En cumpis till mig seglade fucktiskt dit Multipel Skleros MS Legend en gång i tiden jaaah! Fniss jovars där runkt hamnen osv finns det nog både det ena och andra. Se bara på nya inre vaniljohamnen och vilken tid det tar. Det ligger mycket sjömansbajs och säd i den botten och marken.

Tjillepitten

Åh, det kanske var han som såg till att sänka skutan i smyg? Aivan/biggrin

Jaah, tänk att simma run(k)t i inre hamnens nya bassäng om den var helt ofiltrerad! Det hade funnits mycket mysigt glofs från botten att gräva sig ner i.

Skaparen av Mortiscism.