16,776

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

När semestern tagit slut.

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna...

Tjillepitten

16,778

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla...

Tjillepitten

16,780

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!"...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos...

Tjillepitten

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes...

Skaparen av Mortiscism.

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes...

Tjillepitten

16,784

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda...

Skaparen av Mortiscism.

16,786

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar...

(Iiihiiih! Jag har all min sem... *ahöm* obevakade spermis kvar. En vecka av dessa fyra skall spenderas i Pervsterdam ihop med en gammal god homovän)

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej...

(Åh, din förbaskade kuksugare! Här drar man själv igång och pluggar sina avancerade trebitarspussel och fyrabitarspussel inför nästa prov. *Mutter, mummel.*)

Skaparen av Mortiscism.

16,788

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då...

(Rähähäh! Kan skicka ett vykort)

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en...

Tjillepitten

16,790

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt...

Tjillepitten

16,792

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan...

Skaparen av Mortiscism.

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan...

Skaparen av Mortiscism.

16,795

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan vuxenblöja jag nu dagens bestyr...

>

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan vuxenblöja jag nu dagens bestyr jag taga mig an. Runkhytten jag...

Tjillepitten

16,797

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan vuxenblöja jag nu dagens bestyr jag taga mig an. Runkhytten jag redan spermat ner, trallalaaaaaa, nu...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan vuxenblöja jag nu dagens bestyr jag taga mig an. Runkhytten jag redan spermat ner, trallalaaaaaa, nu trycket i anus pockar på. Laxoberalgroggen...

Tjillepitten

16,799

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan vuxenblöja jag nu dagens bestyr jag taga mig an. Runkhytten jag redan spermat ner, trallalaaaaaa, nu trycket i anus pockar på. Laxoberalgroggen nu börjar verka så fint...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk groggbuffén jag dukar upp, tar morgonens första rejäla klunk, denna mig extra homokraft giva mig kraft att barskt vråla "SUG MIN KUUUUUK, ERA AAAAAAS!!!" till en grupp lattepimplande sojvaniljos, dock inga lockande blickar finnes men homopervot dra sig till minnes 2022 då human toilets Himpa försågs med, ack alla bajsfyllda homo-magar man utforska vill, suktar kuk, suktar röv, men ej något jag hittar säg, då från en urindoftande tujahäck en vad som oss nu väntar äro en ändtarmsljummen bajskaskad! Glupskt jag dagens bestyr svälja med en skvätt folköl, dock utan vuxenblöja jag nu dagens bestyr jag taga mig an. Runkhytten jag redan spermat ner, trallalaaaaaa, nu trycket i anus pockar på. Laxoberalgroggen nu börjar verka så fint när jag med stapplande bögsteg...

Skaparen av Mortiscism.