16,751

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse...

Tjillepitten

16,753

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med...

Tjillepitten

16,755

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så små...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i...

Tjillepitten

16,757

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter...

Tjillepitten

16,759

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till...

Tjillepitten

16,761

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat...

Tjillepitten

16,763

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa...

Tjillepitten

16,765

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran...

Tjillepitten

16,767

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran gnistra och skina, dess innehåll...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran gnistra och skina, dess innehåll hälls genom en tratt i...

Skaparen av Mortiscism.

16,769

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran gnistra och skina, dess innehåll hälls genom en tratt i mitt ansikte ner genom tarm...

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran gnistra och skina, dess innehåll hälls genom en tratt i mitt ansikte ner genom tarm och över min håriga barm...

Tjillepitten

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran gnistra och skina, dess innehåll hälls genom en tratt i mitt ansikte ner genom tarm och över min håriga barm, kryper ut nyfrälst från hytten...

Skaparen av Mortiscism.

16,772

Herrbetas rastplats.

Efter 18 mil jag kissnödig i min ZOE färdas. "NRJ" pumpar ut "På ett demenshem" ljuder ur högtalarna, jag dampanfall får. In på vaniljo-Ploq jag tassar, handlar en sallad, iväg igen och utanför jag en Scatia skåda, blir nyfiken och knackar på hyttens dörr. "Komsi komsi" höres viskas innan jag dras in i den sammetsinredda myshörnan bak i hytten iordningsställd med handbojor och piska jag försiktigt böja mig framåt och får slemmig åderpåle då smaka så stor, hastigt in i stjärten allt nu fara, se bara hur medvetandet svartna när jag in i den mörka materian svimma. Mötes av bajsbrun haschdimma i en Rumänsk kapelltrailer där en tjeckisk bögmaster en besvärjelse ge, se nu när alla gimps ur mörkret träda fram, med penisar så små så de pillimariskt leta sig fram i samhällets kladdiga labyrint av kukar, hvilotider, drogtester och ändlösa nätter det bli på denna rastplats jag mista min bajdom till Istvan, 64, från kåta Ungern som bjussat på "Roppsoppa" lagat med manlig kärlek så varm att ingen stjärtis från Himpa den kan sörpla tjobög, se där en bajamaja i fjärran gnistra och skina, dess innehåll hälls genom en tratt i mitt ansikte ner genom tarm och över min håriga barm, kryper ut nyfrälst från hytten där skinande sperma regera fint!

NYYYYÖÖÖHHHÖHÖHHHÖÖÄÄH!!!

När semestern tagit slut.

Försöker desperat jaga sommarens sista...

Skaparen av Mortiscism.

16,774

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och...

Försöker desperat jaga sommarens sista utomhusrunk bland parkernas buskar och spermakladdiga snår. På en parkbänk...

Tjillepitten