Sv: Dagens Ord: Liggvagn

Beskrivning: Liggvagnen är ett alternativ för folk som inte har råd att betala för en tågbiljett. Kort efter tågets avgång så tar sig tågvärdarna och konduktören in i liggvagnen och idkar samlag med alla som befinner sig där. Passagerarna i liggvagnen betalar på så sätt för resan i natura.

Thumbs up Thumbs down

Nu växte dels min penis men förtroendet för SJ. Deras tåg "går" ju aldrig i tid men vad gör det om man blir "ståendes" i ett strömlöst tåg med liggvagn i skogarna mellan Simonstorp och Katrineholm? Någon mer än jag som vill tågluffa nu?

Tjillepitten

Jag hänger gärna med! Aivan/smile

Åkte liggvagn från Norrland en gång som man delade med 5 andra personer. Skum jävla resa.
Dårhushjon som jag är så fattade jag ju inte var min brits var eftersom jag aldrig hade åkt liggvagn, så jag satt ner den första halvtimmen. Det visade sig att skiten låg dold bakom sätesraden där en "nysvensk" individ låg och slaggade bredvid mig. Han vaknade dock till och hjälpte mig med britsen, insåg väl att jag var ett förrymt CP, och började sedan i princip att stoppa om mig där bland lakanen(!). Aivan/biggrin
Tyvärr så hände inget skoj efter det och jag vaknade upp utanför Stockholm i en tom vagn med röven intakt. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Rähähä! Ser framför mig hur skäggiga Ahmed 52 år nattar Mortis ömt och sjunger en arabisk vaggvisa för honom. Aivan/rofl

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tågluffade i Polen i min ungdom och åkte iofs inte liggvagn men en upplevelse var det. Tidigt 2000-tal, nattåg mellan Warsawa och Krakow... Jag och resesällskapet kommer in i kupén som härstammar från 60-talet, pökning var givetvis tillåtet så när man öppnade dörren till kupén så slår en dimma likt Lützen ut och ögonen börjar tåras av all pök som väller ut. I kupén sitter en man och kedjerunkar, det sitter även ett äldre par där och äter grönsaker, någon körv gubben skurit upp med niiven samt att det dricks polskt vingelvatten. Den äldre gubben bjussar naturligtvis på en välcumstsup och försöker cummunicera med oss vilket inte går så där bra men körv, gurka och sprit fick vi. Tåget stannade i någon håla där mitt ute på den polska landsbygden och gubben ihop med sin kärring vinglade av. Kedjerunkaren blevf kvar till Krakow, vid det laget kändes det som Bussis rökt motsvarande en hel limpa Camel ungefär. Fan jag trodde jag skulle dö.

Tjillepitten

Faaan va najs! Har köpt saltgucka att förtära till min Polska Homovodka ibland, samt smetana. Helt ok. Aivan/smile

Fucktiskt så är det underscattat jaah! Dom kan di dära polackerna och även volk från Ball-kan. Framför allt kröka och det är inga halvmesyrer eller padel där inte. Rent hemkört, en skvätt på en halvliter om 78% är bara fördrinken! Känner man sig inte så "rysk" till sättet så har dom ju en uppsjö av goa birabärsor till ett brah pris. Kuka var oftast dyrare än bira, samma sak med bubbelvatten men vem dricker sånt?

Tjillepitten

Det dricker bara fröknar och allergiker! Jaaah, också blivfit bjuden på riktigt go Slivo av några Serber på en tidigare DV då vi hade fest hos en av hans landsmän. Den var go. Fick smaka denna ädla dryck nu många många år senare, men det var inte alls detsamma... Sa att det var Slivo, men fan vet jag...

Bleppe skrev:

Rähähä! Ser framför mig hur skäggiga Ahmed 52 år nattar Mortis ömt och sjunger en arabisk vaggvisa för honom. Aivan/rofl

Ungefär så! Efter att ha lagt mig så fixade han fram lakan från ingenstans och började stoppa om mig. Man låg i nästan och väntade på att få höra någon arabisk version av mumintrollen innan godnattpussen. Aivan/lol

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/biggrin