Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Om vi hjälps åt kommer vi upp i 42 åtminstone. Vill Mortis också vara med i våran matteskola är vi lite närmare 100. Jag har en polsk gimp i källaren som också tvingas bidra så då har vi 84.

Tjillepitten

3,127

Vi borde göra en mattebok!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaah med bilder i! Pedofilgogiska såna. "Bussis har slapp snopp om 8cm, Mortis åker förbi i läderstring. Bussis har nu 28cm styv snopp. Hur många cm har Bussis pillesnopp vuxit?"

Tjillepitten

3,129

Precis i den stilen jah! Jag kan göra illustrationer.

Läromedel för pervs helt enkelt. På en bögre nivå kan man ta in kemi också. "Bleppe har 2 liter Seglis, hans VB rymmer 5 liter bajsutlösning. Bleppe dricker bara 1,2 liter Seglis. Hur mycket plats finns kvar i VB:n?"

Tjillepitten

3,131

Ja vilken porrtential det finns! Vi cummer bli rika om vi lyckas med detta. Rika som bögtroll!

Vilken fantastisk idé! Aivan/smile
Sedan finns det svårare fysikböcker på avancerad särvuxnivå:

"Bleppe har ett tryck i röven på 10 000 bar. Han får plötsligt en bs-7 bajsutlösning som varar i 18 sekunder. Hur många meter lyfter Bleppe från marken som högst? (Räkna med att Bleppe väger 365 kilo innan bajsutlösningen, att hans anal öppnar upp sig med en diameter på 20 centimeter och att han färdas rakt uppåt från marken. Räkna bort luftmotståndet i uträkningen.)" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

3,133

Uj uj uj... Nu pratar vi mattematik på sär-bögstadienivå! Default/ai

Rätt svar: ERROR. (Bleppe lyfter hur många meter från marken som han själv vill. Bleppes hemmasnickrade fysik är anarkistisk och saknar lagar, han knullar därför sönder den vanliga vaniljofysikens lagar fullständigt när han vistas i detta universum!) Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

3,135

Precis! Default/bihttps://xam.nu/f/miniseglis.png Default/bphttps://xam.nu/f/poop2.gif

"Räkna med Fittkramp" En hel bokserie för särskolan. Denna sida utgör även underlaget för Svänskakurser och även SFI, Svänska För Idioter. Pervfekt för dig som vill studera språket i bekvämligheten av din egna vadderade cell förutsatt att man inte sitter med restriktioner dvs. Men har man tillgång till Intranätet så kan man studera på distans.

Tjillepitten

Jah! Och självklart så ska man få lära sig de viktigaste orden först, d.v.s. "bidrag", "knolla", "rasse", "din mamma", "svennehora", o.s.v. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

3,138

Fan... Vi borde bilda en tankesmedja! En timmes konsultation med herr Mus eller Bussis a' 1750kr + moms och sociala avgifter.

3,139 Senaste redigerad av Bussföraren (2023-07-19 00:03:54)

"Kom" till Himpa nu onsdag, Bussis hade så jävla trist på joppet idag så han forskade mer i Himpa och "kom" fram till detta att i morgon onsdag händer det. Har du tid övfer Mortis så kika då in detta, ser du en Östbögamålad cp-buss där så vet du att det är bara Bus-Bussis som dokumenterar. Det var en fasligt massa motorintresserade vid Bögskogen redan idag så att jag forskade vidare: http://www.bodycontact.com/kontaktannon … rrk%F6ping

Tjillepitten

*Fniss!*
Gillar att annonsören uppenbarligen är smyghomo:
Kille/54 (hetero, gift, europeisk). "Hetero", jo men tjena! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Och eftersom Bleppe planerat att besöka Mirums glasbank framöver så är detta något jag recummenderar då det ligger i närheten. Bastubus på Centralbögbadet: http://www.bodycontact.com/kontaktannon … s-i-bastun

Tjillepitten

3,142

Åååhååååh! Har jag planerat det?!?!? Jaah, det har jag säkerligen planerat. Skall besökas iförd bruna ridbyxor, tiara, läder-bh, mooboots och en "ghettoblaster" från 1987 på höger axel som pumpar denna käcka melodi!

Jaah! Bögbus i bastun! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Så mysigt! Bastun är inte ens igång men rövsvetten lackar trots det, kroppsvärmen av håriga daddybears... Mmm!!!

Tjillepitten

Om tillräckligt många dyker upp så har alla dessutom en god ursäkt till att sitta i varandras knän. Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.

Finns det hjärterum så finns det anusrum jaaah! Hihihi tänk att få sitta eller ligga som ett missfoster i en daddybears knä... Mmm!

Tjillepitten

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vaste … personalen
Jag kan tänka mig hur gamlingarna hinner avlida innan sliddjuren hinner fram med sin epa! Aivan/biggrin

Innan avfärd:
"Ska vi åka?"
"Men neej, jag måste sminka mig!"
"Hur lång tid tar det?"
"Det går fort, en timme eller så."

I affären:
"Ååh, var finns mjölken någonstans? Vem fan dricker mjölk förresten?
*Letar i hela affären.*
"Så! Nästa punkt på listan... Aftonbladet? Vem fan läser gammelmedia i pappersform fortfarande?"
*Letar i hela affären." O.s.v, o.s.v...

Efter att ha handlat:

"Men neej! Vi glömde köpa klövervaselin det fanns också på listan!"
"Men vi har ju kört två mil!"
"Spelar ingen roll, vänd om!"

Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

3,148

Rähähä! Påminner om frammisarna man måste joppa med på DV:n. Dock är dom bara knappt äldre än dessa två...

Det åker omkring en framstjärt i Norrpöking i en blå Cumaro. Hon är typ tajjare eller as-iat, di övriga åker Vulvo V70 III, Audi och BMW. Att läsa Aftonhoran i pappersform borde resultera i röfknoll i Hascheby. CP-barn dricker mjölk. Jag joppade för ett antal år sädan åt en mycket mystisk herre som kunde prata underlivet ur vem som helst. Han pratade så mycket skit att hela Globen hade blivit syrefattigt. En dag innan semestern "kommer" han gåendes och jag kunde inte undvika karlfan. "Hörru Bussis vad ska du göra på semestern?" Jo jag tänkte dricka ett antal iskalla öl nu under kvällen. "Öl? Vet du vad som är det godaste att dricka kallt när man är ledig?" Ehh ja öl. "Nej då, ett stort glas iskall mjölk är så gott." Sädan gick gubbfan vidare som tur var.

Tjillepitten

3,150

Bläää! UNDVIK!!!

Kan tänka mig att detta är du under fake-taxitiden: https://youtu.be/yP_z8WmxoaA?t=11