16,626

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott...

Tjillepitten

16,628

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas...

Tjillepitten

16,630

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda...

Tjillepitten

16,632

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand...

Tjillepitten

16,634

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm...

Tjillepitten

16,636

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när...

Tjillepitten

16,638

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev...

16,639

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu...

Tjillepitten

16,641

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att...

Tjillepitten

16,643

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt...

Tjillepitten

16,645

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt med blöjeksem och en tatuering...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt med blöjeksem och en tatuering så vacker och fin lockar till...

Tjillepitten

16,647

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt med blöjeksem och en tatuering så vacker och fin lockar till bajsrunk och kåta stön,...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt med blöjeksem och en tatuering så vacker och fin lockar till bajsrunk och kåta stön, varpå en gimpgast titta ur...

Tjillepitten

16,649

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt med blöjeksem och en tatuering så vacker och fin lockar till bajsrunk och kåta stön, varpå en gimpgast titta ur en röv, tjobög, bajs, kiss...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så vi nu alla runka gott innan natten rövknullas bort. Blott en dag då vi alla skola bli bögspöken och återfödas med kuk i mund, se hur en gestalt ur gloryholet träda fram, bestämt, mörkt och kallt uppvisa en bajskladdig knuten högerhand som i all tokighet nu föras in i en fuktig tarm så svullen å najs. Allt blev till ett brunt töcken när ögonen slöts och det hela blev ett spermavitt sken. Bögspöket hade nu beslutat sig för att både kraft och dominansbajsa för att uti den gayiga nattens bleka sken skåda en hårig, blottad gubbstjärt med blöjeksem och en tatuering så vacker och fin lockar till bajsrunk och kåta stön, varpå en gimpgast titta ur en röv, tjobög, bajs, kiss, spermutt och en klassisk doft...

Tjillepitten