Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

16,602

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah...

Tjillepitten

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss...

Skaparen av Mortiscism.

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss fista fista fista fista fista...

Tjillepitten

16,606

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss fista fista fista fista fista felching felching felching felching felching...

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss fista fista fista fista fista felching felching felching felching felching brunka brunka brunka brunka brunka...

Tjillepitten

16,608

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss fista fista fista fista fista felching felching felching felching felching brunka brunka brunka brunka brunka snowballing snowballing snowballing snowballing snowballing...

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss fista fista fista fista fista felching felching felching felching felching brunka brunka brunka brunka brunka snowballing snowballing snowballing snowballing snowballing olla olla olla olla olla...

Skaparen av Mortiscism.

16,610

Semester.

Supa supa supa supa supa knarka knarka knarka knarka knarka böga böga böga böga böga bajsa bajsa bajsa bajsa bajsa kissa kissa kissa kissa kissa heila heila heila heila heila grilla grilla grilla grilla grilla runka runka runka runka runka bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bajsbad bögah bögah bögah bögah bögah slåss slåss slåss slåss slåss fista fista fista fista fista felching felching felching felching felching brunka brunka brunka brunka brunka snowballing snowballing snowballing snowballing snowballing olla olla olla olla olla, ja Det är semester det!

NNNNGYYYYH!!!

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen...

Skaparen av Mortiscism.

16,612

istarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret...

Skaparen av Mortiscism.

16,614

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta...

Tjillepitten

16,616

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram...

Tjillepitten

16,618

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten...

Tjillepitten

16,620

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans...

Tjillepitten

16,622

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min...

Tjillepitten

16,624

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan...

Fistarnas nattliga räd.

Vik hädan bögspöken och väsen ni så svåra vara, bara vältränade smygande ninjahårdhomos i mörkret jag vill finna nu, se där bakom ett träplank skymta en blank drule så grann i månskenet glatt titta fram tjohej tjobög. Fistens ljud nu så fagert eka, en liten micropenis nu in slinka, den värma så gott i var homomans kladdiga stjärt, oooh där snärt en kissindränkt handduk träffar min pung, oh ja jaaah, sädan en gagball jag får. Varsamt så...

Tjillepitten