Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra
Och tvåla in andra feta håriga äldre män... Mhm... Det börjar redan i bastun där man gemensamt nakna sitter och svettas... Inte en framstjärt i sikte...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Och tvåla in andra feta håriga äldre män... Mhm... Det börjar redan i bastun där man gemensamt nakna sitter och svettas... Inte en framstjärt i sikte...
Hipsters brukar hänga inne på vaniljocaféer längst med Drottninggatan i Norrpöking, det är bara att slänga upp några på spermobilflaket och ta med dessa till Himpa. Man behöver knappt använda våld, deras höga intag av sojamjölk och kaninmat har gjort att deras muskler har förtvinat fullständigt, så det går nog åt lite mer än en hipster om dagen för att vi ska bli mätta. 
Bråddgatan mittemot ålderdomshemmet... I vil sej no more okäj? Att ingen satt en AT-4 i den bögnanden.... Jaaaah..
Åååh vad ni kan, locals som ni äääh... Jag vill ju ockå vara mää... 
Ah, du menar Broadway-vaniljocaféet? Ja, där finns det hipsters minsann!
Platzen som enbart är känd för att en numera gammal pundare i TV4 med sitt gäng brukade hålla till där. 
Jag instämmer, du som ToF-trucker har sett mången glömda gloryholes. Jag har ju bögspanatefter sånt som litet cp-barn.
Idag stod Bussis utan för (Fish)Net on Fett och glodde i brist på annat. Han noterade då att det "kom" en hyrlastbil från CG och stannade med fronten mot entrén och ut hoppar... Två blonderade frammisar... Efter 10-15 minuter så kommer dom ut med en vagn innehållandes någon storbögs-TV, samt andra kartonger och börjar lasta in skiten di köpt. Sädan lämnar dom tillbaka vagnen i butiken och nu bögar problemen hopa sig. Det var tvärfullt på porrkeringen och det skulle backas... Den ena blondinen försöker dirigera haggan i lastbilen rätt. Det gick inte alls eftersom blondiner saknar basala kunskaper i princip allt. Jag fick intrycket af att den som dirigerade inte hade körkort eller var om möjligt ännu sämre på att köra. Efter 10 minuter till så ger dom upp och står och kliar sig i sina platinablonda tomma kvinnohuvuden. Bussis har nu ställt sig utanför sin cp-truck och blossar samt tjejfnissar lite åt det hela. Efter någon minut så glider den ena fram till Bussis och ställer frågan om jag kan hjälpa dessa ut dvs att jag skall backa ut lastbilen. Först ville jag säga nein och bara åka men så tänkte jag på alla andras fordon där inne på porrkeringen. Dessa två hönshjärnor var den typen som lätt hade smitit från en porrkeringsskada så jag backade ut åkdonet deras. "Åh tack så mycket, det är ju så hiiimla svårt att köra en sån här lastbil blah blah så jag tänkte att du som är van ville säkert hjälpa oss ti-hi!" BLÄÄÄÄRGHHH! Då ångrade jag mitt beslut fucktiskt. Jag vet inte vem i denna story som är mest mongo, Bussis eller frammisarna. Kanske alla tre? Bifogar länk till hur det ser ut där: https://www.google.se/maps/@58.6078428, … ?entry=ttu
Du borde ha kört ut från parkeringen, ut på E4:an och fortsatt iväg på något spontant äventyr. Då hade frammisarna fått något att förklara för chefen! 
Ja, jo. Den där porrkeringen ser ju såå svår att backa ut från. 
Jaah du har rätt där Mortis. Jag borde följt mitt stjärta och åtminstone förflyttat mig till "Fistis och Svettis" för att fortsätta att beskåda detta spektakel. Jag undrar ofta vad det var för hög av cuckar och padelspelare som gav kärringarna rösträtt någon gång under det förra årpungrandet? Sädan kan jag tillägga att deras varor inte kräfvde en sån "stor" lätt lastbil. En Cumbi hade räckt mer än väl. Suck, alla pungbråcksframkallande saker man sett/upplevft genom att bara slörunka på en porrkering.
Jag kan ha nämnt det förr men drar den igen. För många herrans år sädan så utanför KYSK så ramlade det ut 4 knollare bärandes på en större resårbotten typ 180X200, dom kånkade upp den på taket på en Merca-sedan... Inget takräcke, ingen förankring runkt madrassen utan ur varje sidoruta stack en hårig arm ut och höll i madrassen. 2 af 4 svartmuskiga män rökte, radband i backspegeln...
Hur det "gick" vet jag inte men bara synen var lite rolig och efterbliven. Troligen skulle dessa bara till "Biafra" men jag skulle inte vara förvånad om denna last skulle till Hascheby eller Navestad. Vindfånget på bara Slödderleden med sina 70 km/h torde vara rejält, än bögre på E22:an mot Navestad, 90 km/h... Sädan vet alla som sett knollare köra (ett motordrivet fordon) att 70 eller 90 km/h är det nya 30 km/h oavsett trafik eller väglag.
Hade jag inte varit mer upptagen med annat hade jag hjärna åkt efter och kikat. Men fantasin om hur radbanden som hänger från backspegeln börjar sväva fritt i takt med att guldkedjorna runt halsen börjar lätta. G(ay)krafterna börjar fresta på och hela Mercan lättar från vägbanan... Mmm...
Dina stårys får mig att vilja besöka porrkeringar enbart för att stå där och glo nu! 
Jaaah gör så! Ställ dig vid Glasis och Willys så ska du få se på mongos. Fordonsburna sådana och medans du gör det så räkna in hur många dinarer "hej hejaren" får.
Det genanta är ju att man som snusare inte riktigt har någon ursäkt till att bara stå där utan att se ut som en potentiell rånbögmördare som spanar efter offer. Rökare är ju till skillnad från snusare experter på att stå utanför affärer och hänga med en cancerpinne i munnen lite oskyldigt.
På tal om mongos: För ett bra antal år sedan så berättade en individ att hans morsa stod utanför en butik och samlade in pengar till Röda bögkorset, utanför samma butik så satt även en hej-hejare. Efter en stund så ska en bil med ett par "kringresande folk" i ha sladdat in och dragit med sig denna morsa in i bilen. Därefter så ska de ha kört iväg med henne några hundra meter och släppt av henne eftersom hon inkräktade på hej-hejarens "plats".
Du får sitta i din spermobil och spana in volket som muppar sig helt enkelt? Du behöver inte vänta länge innan någon märklig situation uppstår tro mig. Det du nämnde där om "kringresande" så har det garanterat hänt. När "hejarna" kom till landet för några år sädan så minns jag att dessa slogs med varandra om sittplatzer utanför olika "hot spots". En tid fanns det till och med dubbelbemanning av hejare/inkastare/corooona pleasare utanför ICA på Bög-Skvallertorget ti-hi!
Fy faaan! Det är då man vill att herr Paul Kersey skall dyka upp och göra processen kort! 
Jaaah Deathfist... Exakt så tänkte Bussis idag när han besökte Glasis för lite stödhandlande inför den "kommande" helgen. Glasis vid Willys som förtydligande. Bussis har ett perverst 69:e sinne för att plocka upp vad volk snackar om i bakgrunden. Jag snoppserverar att vid min hörna längst in så står där en frammis ihop med sin cuckade ladybög... Jag skulle bestämt ha 2st Arböga 10,2:or inför ett "kommande" helgprojekt. När jag står där och plockar ihop dessa två bärsor samt några Peenis Blå 7,2 (dom jag dricker nu) så hör jag frammisen säga: "Men ska vi inte ha några Cider också, asså såna med alkohol"... Ett blodkärl i frontalloben sprack af detta uttalande men jag blef än mer ultragay och hatisk mot frammisar. Som någon vis man en gång sade: "Att gå till McDullas för en sallad är som att köpa en kram af en hora". Vem fan "går" in på Glasis för att köpa alkoholfritt?!!! Stans lymlar!!!
Åh fy fan så cp-i-hjärnbögen man blir!
Bussis har nämt det förr kanske på detta eminenta forum, men jag ställde frågan till en frammis för mången sädan år sädan. Får underåriga pervs köpa alkoholfria drycker här inne? Det blev ett rabalder och någon Oberführer "kom" till disken och svarade: Jaaah det får man. Jag tackade för svaret och vände på på bögklacken och "gick" ut. Det var i samband när Glasis sålde Runklösas mineralpisswasser men i en mera sexklusiv pava.
...så hör jag frammisen säga: "Men ska vi inte ha några Cider också, asså såna med alkohol"... Ett blodkärl i frontalloben sprack af detta uttalande men jag blef än mer ultragay och hatisk mot frammisar. Som någon vis man en gång sade: "Att gå till McDullas för en sallad är som att köpa en kram af en hora". Vem fan "går" in på Glasis för att köpa alkoholfritt?!!! Stans lymlar!!!
Åååh! 
En slö och rostig Morakniv från 1981 hade passat här... *ääuhööhm*
Har redan berättat detta, men...
Fanns/finns en herre som kallas CP-Johan som är rätt CP, men vandrar runt i området och kollar in saker. Typ när man stod och tvättade bilen på föräldrahemmets garageuppfart på det glada 90-talet så kunde han komma och ställa sig bredvid och bara stirra med harmynt glad min och med händerna på ryggen lite lätt framåtlutad. Då lite barnslig och lätt uttråkad så frågade man: "JOHAN!!! Har du runkat idag?". och svaret blev ett cepigt... "Näääeeeiiieääh...". Då ställde man samma fråga igen två minuter senare och svaret blev då ett glatt: "JJJAAAAAAH!" samtidigt han glatt nickade med huvudet och en glad halft tandlös min syntes.
En annan klassiker var att fråga: "JOHAN!!! Hur ser en älg ut?" Varpå han satte båda händerna med utfällda tummar mot sina tinningar och spretade med fingrarna för att sädan utbrista i ett högt "MÖÖÖÖÖHÖÖH!"-läte!
BLEPPE!!! Har du runkat idag?
Åååhå--- Dubbla inlägg som jag kan tolka som bra eller trollska...
Om jaag runkat så är svaret JAAAAAAH!!!
BLEPPE!!! Har du runkat idag?
Jaaaaaaaaaääääeeeh! 
BLEPPE!!! Hur ser en älg ut?
Hur ser en runkande älg ut? I rövrigt en sädan rolig pervrättelse där Bleppe!
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra