16,551

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta...

Tjillepitten

16,553

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

16,555

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga...

Tjillepitten

16,557

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger...

Skaparen av Mortiscism.

16,559

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till...

Skaparen av Mortiscism.

16,561

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där...

Tjillepitten

16,563

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL mitt bajsbruna öga skåda, saliven...

Tjillepitten

16,565

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL mitt bajsbruna öga skåda, saliven med det salta kladdet blandas...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL mitt bajsbruna öga skåda, saliven med det salta kladdet blandas till en anal kakafoni, extasen...

Tjillepitten

16,567

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL mitt bajsbruna öga skåda, saliven med det salta kladdet blandas till en anal kakafoni, extasen nu total då sarren åter...

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL mitt bajsbruna öga skåda, saliven med det salta kladdet blandas till en anal kakafoni, extasen nu total då sarren åter så ömt smeker ringmuskeln min...

Tjillepitten

16,569

När sarren tar slut.

Efter ett redig ronk alla känslor flagna likt förhuden på en Ungersk tolk. Se där gamla sprutfläckar på golv och tak så vackert blänka, sätter prägel på tillvaron genom att i mitt nu skapa sfären av vaselin och gamla servetter, se där en liten vätte med köttros som vackert skvätte en klutt brunt, detta då den vita såsen sedan länge flödat likt nektar i pervodisets bäckar ack nu så torra de vara, bara en rejäl goldenshower kunde stjärtgossarnas magar mätta nu, men med mandom, mod och med könet i hand mot seger tåga, se där trestjärtgossar från fjärran land tåga hand i lem, allt slem flyter sakta hem och ger en trygg atmosfär, här är stora pungar på väg till nya möten i nattens mörka men bögiga dunkel. Skåda där en flaska sarre från TL mitt bajsbruna öga skåda, saliven med det salta kladdet blandas till en anal kakafoni, extasen nu total då sarren åter så ömt smeker ringmuskeln min i sommarnattens kåta perviga leende.

NNNNNYYGGHHHNNYH!!!

Mortis shoppingrunda på Ektorps Tattar-Lidl.

På parkeringen utanför en Chevrosperm...

Tjillepitten

16,571

På parkeringen utanför en Chevrosperm på tomgång stå, och kladdiga...

På parkeringen utanför en Chevrosperm på tomgång stå, och kladdiga, bajsiga fotspår mot entrén går...

Tjillepitten

16,573

På parkeringen utanför en Chevrosperm på tomgång stå, och kladdiga, bajsiga fotspår mot entrén går så vingliga och fina...

På parkeringen utanför en Chevrosperm på tomgång stå, och kladdiga, bajsiga fotspår mot entrén går så vingliga och fina. Pantrummets doft värmer i Mortis tarm...

Tjillepitten

16,575

På parkeringen utanför en Chevrosperm på tomgång stå, och kladdiga, bajsiga fotspår mot entrén går så vingliga och fina. Pantrummets doft värmer i Mortis tarm där tid och rum stannar...