Sv: Evenemangskalendern
Dom kan få åka båt hela vägen till min utepladtz! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 30 31 32 33 34 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dom kan få åka båt hela vägen till min utepladtz! 
Njet! Spermobil fåre bli!
Man är väl inget vaniljoslan?! 
Åh, f'låt! Mitt fel! (vad blir straffet?)
Klart alla spermobiler ska fylla upp brandgatan här utanför kvarten i kvarteret och pissa på alla vaniljolagar å skit! 
Dä gör inget! (Straffet blir bara en kort 5-timmarsridtur på en Moby Huge.) 
*pheeew* Trodde först att jag skulle bli tvungen att bära rosa pikétröja, khakishorts, rosa Foppatofflor och köra en ZOE Hybrid med reklam på sidan för "Padel", när man just ÄR på väg till padelbanan efter att ha inhandlat alkoholfri öl och KÖTTFRIA köttbullar, typ!
Ja det var så läskigt att jag nu fick ta mig en stor jävel för att lugna nerverna!
Har ni andra äckel haft en bra Piss-Sommar? min var Lite annorlunda, blåbögljus, lite oförrätter och vevande. Jag "kom" undan men inte alla. Man borde bara få förbli satt i ett bondagekors och supas ner till döds. TL-midsommar japp: https://www.youtube.com/watch?v=q7p-ihYOG5s
Jaah dä va pra. Och nu e're på väg att bli Ännu bättre då jag börjat supa på allvar pöjka!
Intressant BU det "kommer" att bli i natt när jag sover, med tanke på den blandning af mat & dryck jag satte i mig.
Själv då?
När super man inte på allvar? Vadå mat? Det tar ju bort effekten av alkoholen, jag luktade på ett par stringisar i källarens tvättrum. Det fick bli midsommarens senapssill det. Fisk luktar fitta och sånt tycker jag inte om.
Fitta är ju bara för tjejisar! Blää!
Usch jaaah! Det skola dofta gubbpung och vaselin, kolagrotta till tonerna av Thore. Fondväggar med Leif Loket osv.
Jaah! Mmmm, åååh! Thore! https://youtu.be/BufP7YkoYDc
Jaaah, Thore! Tänk att få stoppa sin micropenis mellan hans framtänder!
Mums! 
*kollar kollar*
*svarar svarar*
*fippel fippel*
Något kul på g att pigga upp sig med i höstrusket? 
Nja, händer inte så mycket just nu när Pervoween är över och Julfistandet inte ännu börjat. 
...Detta event för tio år sedan var däremot grejer! Svalde så mycket sperma att mitt bajs var vitt i två veckor. 

ÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHHHÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA JA JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var tajder dä! 
Åhå jaaahjaaaah! Här har man missat något det ser jag.
Jävlar vilket drag det var!!!
Kan tro det! Hade hjärna varit med också kastat upp mina dyngsura y-frontare på scenen!
Sidor Föregående 1 … 30 31 32 33 34 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern