Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 246 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Intressant, böjer mig ner och pillar och räknar....en....öh....och tvåååååå. nä det var visst pungen...asch 
Intressant, böjer mig ner och pillar och räknar....en....öh....och tvåååååå. nä det var visst pungen...asch
Tror det växer ut en till när man blir äldre.
Är det möjligen Alkoholistvrak vi ser här på väg in för att köpa billiga tyska 2,8.or på Lidl?
http://existenz.se/out.php?id=56655

http://existenz.se/out.php?id=56643
Oiiiiiiiiiii *smatter smatter* *rassel* *skriver friarbrev* *fippel med kuvert* *slickar på frimärke*
Är det möjligen Alkoholistvrak vi ser här på väg in för att köpa billiga tyska 2,8.or på Lidl?
Oj ser att jag glömt att dra upp kalsongerna som jag har utanpå träningsbyxorna. *skäms*
Oiiiiiiiiiii *smatter smatter* *rassel* *skriver friarbrev* *fippel med kuvert* *slickar på frimärke*
Berätta sen hur det gick. Om du fick något svar o.s.v.
Bleppe skrev:Är det möjligen Alkoholistvrak vi ser här på väg in för att köpa billiga tyska 2,8.or på Lidl?
Oj ser att jag glömt att dra upp kalsongerna som jag har utanpå träningsbyxorna. *skäms*
Äsch då. Du är ju ett sånt modelejon ändå. 
Vad säger ni... Ska vi gå ihop och bo i ett kollektiv? 
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum- … -8-3890005
Vad säger ni... Ska vi gå ihop och bo i ett kollektiv?
Men så romantiskt, alldeles vid Plaja del Porjus! Undrar om vi får de förra ägarna av huset på köpet?
Bleppe skrev:Vad säger ni... Ska vi gå ihop och bo i ett kollektiv?
Men så romantiskt, alldeles vid Plaja del Porjus! Undrar om vi får de förra ägarna av huset på köpet?
Står att det är exekutiv auktion, så något tråkigt har väl hänt. Men då kanske dom som bor där går med lättvindigt på perversa förslag mot betalning då dom kan vara desperata efter kontanter?
Fast jag tror det ligger till som så här:
Pappa Lars, 49, eller "Lasse" som arbetskamraterna kallar honom. Eller "Larscha" som dom riktigt nära vännerna säger, han har sedan 12 år jobbat på en mekanisk verkstad på orten med legotillverkning av någon liten detalj till något multimiljardföretag som t.ex kylskåpsgångjärn. Men på grund av sviktande orderingång har han permitterats, och sist in först ut. Detta tycker hans nu f.d. 7 stycken arbetskamrater är tråkigt. Han var ju verkligen "en i gänget". Men trots detta träffas några av dom kontinuerligt på 69:ans tobak & spelbutik för att ta en kopp äckligt automatkaffe och sitta runt ett litet bord och diskutera helgens V75-system, vilka hästar som ser starka ut, politiker, arbetslöshet, invandrare, nya porrsidor och husvagnar. Och på tal om invandrare så drivs butiken sedan två år av Mehmeth som ursprungligen kommer från Kurdistan. Men innan han tog över hade dom alla rätt starka åsikter om invandrare, men sen Mehmeth tog över och dom alla blivit lite tjenis med honom så har dom nu ändrat åsikt och tycker invandrare är helt okej, allt baserat på en flyktig bekantskap.
Och sen har vi hans fru Carina, 42, som är utbildad lågstadielärare. Men då orten dom senaste åren avfolkats markant har även hon blivit permitterad från sin tjänst på ortens låg och mellanstadieskola, och har nu ett timvikariat som vårdbiträde på äldreboendet "Kryptan", vilket hon trivs rätt så bra med om man bortser från den usla s.k. lönen och ständigt fekaliserade privata kläder eftersom kommunen dragit in på arbetskläder bl.a. Lasses arbetskamrater brukade i hans frånvaro i fikarummet skoja till det och göra lite sexuella anspelningar på hennes barm som är av den större och fastare sorten genom att stoppa in runda föremål innanför tröjorna eller overallerna och säga med pipig röst att dom hette Carina. Detta resulterade alltid i gapflabb från dom andra.
Tillsammans har dom dom gemensamma sönerna Elias, 8 och Jimmy, 11. Elias går det rätt bra för i skolan. Han sköter sina läxor och på fritiden spelar han fotboll i laget Gosstrosa. Men Jimmy däremot som har ett Y-namn är det lite sämre med. Han tycker mest om att sitta framför datorn och spela "Kommandoslakt i Sudan" och titta på bilder på nakna tjejer. Han har även ertappats en gång med att snusa, och en gång med en öppnad folköl i näven. Men båda tycker det är tråkigt att mamma och pappa har så dåligt med pengar att dom inte kan betala för att bo kvar och måste nu flytta.
Sen har dom hunden Rocky, 7 som är en trött bordercollie som ingen av familjemedlemmarna inte brytt sig nämnvärt åt sedan han var valp och såå söt, och som nu mest får aktivera sig själv på tomten.
- Så... Hur fortsätter detta egentligen?
Carina tar chansen och förkunnar att nu är det väl ändå läge att flytta till storstan i Kiruna! Där kan ju Pappa Lars få jobb i gruvorna och Carina kan få jobb som lågstadielärare igen. Och då kan de samtidigt komma undan Stor-Enok, samhällets lokala maffiapatriark och tillika renägare, som de tagit lån av när SMS-lånebolagen satte stopp.
Pappa Lars suckar stort. - Vad fan ska vi till de där snobbarna i Kiruna å göra. Där duger ju inte ens sibboratorn, utan det ska vara rysk smuggelsprit från Kola-halvön minsann.
Jimmy är mer entusiastisk. Han har hört att det ska finnas riktigt bredband i Kiruna, och då kan han ju slakta virtuella sudaneser utan allt laggande. Dessutom har han hört att mellanstadieflickorna har större bröst i Kiruna än i den klass i Jokkmokk som han tvingas åka buss 65 minuter för att gå i.
Tror vi börjar få storyn till nästa stora svenska feelgood-film minsann! 
Michael Nyqvist som Lars, Anja Lundkvist som Carina och antingen Johan Hedenberg eller Peter Andersson som Stor-Enok tror jag på.
Jag tror att den riktigt härliga feelgood-twisten kommer när ett glatt gäng som påstår sig ha träffats på nätsajten fittkramp.se kommer och köper huset, under förutsättning att familjen bor kvar i huset! Alla utom mamman blir jätteglada...
*flaffa* Det är då filmens smarta och geniala twist sker. Kommer bli stilbildande...
pillar med kameran och skriver på manus...
pillar med kameran och skriver på manus...
YNF! Med ditt bildspråk kommer det bli succé!
Åsnesperma. Mums!
http://www.collegehumor.com/video/67814 … ear-factor
Åsnesperma. Mums!
Har en känsla du skulle gått ut som segrare.
Bleppe skrev:Åsnesperma. Mums!
Har en känsla du skulle gått ut som segrare.
Äsch då
*tihi*

Välkommna!
Så vacker, gråter en glädjetår. Kommer så klart. Men allsång...låter lite perverst..hm..
Tänkte att du och jag skulle riva av några evergreens tillsammans på scenen.

så checkt vad ska gruppen heta? Bajsica? Fekalion sisters? The Brown Showers?
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 246 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips