Sv: Här postar vi allt möjligt
Nämen... 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 453 454 455 456 457 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nämen... 
En utekväll i Las Vegas är bajs jämfört med hur gamla Norrpöking var på den tiden och det menar jag facktiskt.
Drömmer om en utekväll med dig och Mortis 1993 i Norrpökings uteliv...
Nja inte 1993 men 2003 möjligen. Jag invandrade till Norrpöking år 2000. Mortis ungtuppruskaren var väl knappt torr bakom ollonet -93 om jag minns rätt?
Hmmm... Vet fucktiskt inte... (ahum) Men vart skall vi gå då?
Palace, Tegel, Wasa och japp Wasa var en ikon för dekandens. Helt otroligt att det försvann du den inrättningen borde vunnit knullturpriser år efter år. 4 av 5 Pervolin-stjärnor och det tror jag Mortis kan hålla med om.
Ok. Jag litar på dig. 
Har inte du något anusrikt fint gammalt fyllehak i dina krokar Bleppe? Motel? Bordell?
Det var "Nightan" på åttiotalet (night flight) (Googla) Kom folk från Kalmar, Emmaboda, Västervik, Oskarshamn, Nybro m.fl. m.fl.
Hela gatan här var totalfylld med hockeyfrillor och flourcersande armband! https://goo.gl/maps/C1LLAeNYNbBmnxxr7
Det låter som en dröm jö! Vad fan hände med alla sköna hak från förr?
Jaaah, det flundrar jag också på... Hmmm? Fan... Jefvla PK-woke-bög-cp-samhälle 2023!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3-d printat kött på hambögare, klittmatsmart (ut)lösningar... Nej fy fan det skall vara diesel, V8:or, rejält med icke-ekologiska rusdrycker. Rejäla plastpåsar som kostar gratis då dessa är de bästa att frakta bort kroppsdelar i.
NU pratar du mitt språk, min gosige rattrunkare där!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Men seriöst lixom ba! Man blir så förbannad på hur samhället skall "gå" emot jävla woke-trams (som du nämnde). Samblas reklam den sista med någon vaniljokör är det senaste i raden av saker som retar Bussis.
Ja precis! Och alltid en "människa, typ kvinnlig, av gatuvägskorsning ska det vara." Tänk den dagen Sveriges alla ensamma män hämtar hem halva Asiens kvinnor?
Sen så hatar jag ALLA DESSA JÄVLA DUBBLA EFTERNAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du tänker på dubbelnamn som oftast har "dottir" i efternamnet. Kärstin Downs Kuksugirdottir osv? Blått hår, Fjällbögenryggsäck, Kuka-cola bottnar till brillor osv? Har runkt 500 följare på sina anti-sociala medier varav hälften heter Mahmoud och råkar bo i Nairobi?
jAAAH, PRECIIIIS... *PUUUUUUUST*
Ett åter"kommande fenomen jag har på min Fistbook är reklam för Tajj-boxning. Man får se någon blonderad framstjärt stå där i försvarställning. Sjukt irriterande men visst kvinnor kan ju... Laga mat!
Kvinnor...? *pfffh*
Klippet invulverar i princip allt. Även Lucky Strike (goa bloss fucktiskt för att "komma" från över there). Bara män, vapen och hur folk som kör ZOE bör behandlas. https://www.youtube.com/watch?v=ivZgbGwsKnA
Mmmmm... Mycket manligt klipp, jaaah!
Min pervsonliga favvo på samma tema: https://www.youtube.com/watch?v=TzsNh3-FnHQ
Superskön ju...
Rähähääh.. Neee dååå...
Sidor Föregående 1 … 453 454 455 456 457 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt