Sv: Här postar vi allt möjligt
Inte tillräckligt många men det kan vi ändra på om vi fick chansen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 452 453 454 455 456 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inte tillräckligt många men det kan vi ändra på om vi fick chansen.
Det skulle vi. Pervles undantagna då...
Tänk så volkkära vi kunde bli!
Kan se dig som programledare för Melodifistingvalen live. (fantasin skenar)
Jaah den nya Lasse Kron(vrak)nér! Han är för övrigt en riktigt dryg och snål jävel trust me Bussis knows.
Jaaah! Kul att läsa i kändistråden på Fleshbäkk om vilka som verkligen är ena as!
Bajs-Elvis är dock den värsta eller bästa anser jag. Tänk så många som sett honom på nyheterna och han stirrar tillbaka men har vetskapen om att han snart ska hem och bajsa på någon.
Jaah! Ligga under ett glasbord och runka medans en Rumänsk smuts-hora lägger en bs-2:a på glaset.
Fniss jaah! Hoppas det var en rumänsk tranny dock. Såna med framstjärtar kan inte bajsa har jag hört. Än mindre fisa och lägga af rejäla gubbmökar värda namnet.
Nää p'sis... Och så luktar det bara hallon och lavendel om fisarna har jag hört också... 
Mhm... Och sådant beteende är naturligtvis fruktansvärt. Det borde vara verboten att inte kunna ståkissa ens.
Jaah! Straffknull med slak-ölsnopp i fyra timmar borde alltid dömas ut i dessa fall!
Utbrändhet, "gå" in i väggen, mensvärk... Listan kan göras lång över vilka som inte platzar i samhället/Lebensraumet: https://www.youtube.com/watch?v=_EZI4IZd9oE
El-allergiker och fibromyalgier-er-er-er är fan värst!
Hypokondriker hela bögen, "kvinnor kan" jo men tjena. Kan inte ens framföra en spermobil på ett ToF-igt sätt. Måste ta längre raster, är helt nervsjuka och i min mening kassa fullständigt på det mesta som hör oss daddybears till. Nej kärringar skall stå i köket och greja. Det undantaget jag kan "komma" på är Amazonbrudarna om dom ens existerat. Brutala lesbianer som tog män till fångar enbart för att förgripa sig på dessa i reproduktionssyfte. De är rätta takter anser jag även om dom var såna med framstjärt.
Så du kan! Det är alltid så lärorikt att hänga med dig, Bussis-pussis! 
"Runkskap är aldrig tung att bära" sa en mycket vis man till mig en gång i tiden. Gillar dig med min sötiz... Ti-hi!
Ååh, tack!
Kunskap är mackt!
På tal om MACK, vilken spermobil skulle du föredra i Amerikat? MACK, Kenworth eller Peterbilt? Det kanske finns fler märken men har fastnat i att glo genom Bice Roadtruckers igen.
MACK!
Där ser man, har dålig cumskap om lastbilar och amerikanska åkdon överlag. Hyrde en Dogde Rövenger när jag var i staterna men det är ju en pervsonbil, har kört Lincum towncar limousine i Svedala men i rövrigt är cumskaperna om de tyngre åkdonen begränsad.
Ahaa... Ja jag har aldrig kört något annat än Scatia, Vulvo, Mörcedes, MANN, så jag vet inte. Dock är dom ju väldig konservativa over there och det "SKA" vara 18-växlad osynkad manuell låda och femtioelva olika mekaniska mätare för varje jefvla funktion också!
Jaah, undrar hur det "kommer" sig att jänkarna är så inbitna i sina drag(queen)bilar?
Dom är ghey?
Ja men dom är ju egentligen inte så jäkla ToF. Visst man får köra och äga en artilleripjäs, man får åka runt i en stridsvagn och Las Vegas är där allt händer. Jag var mycket väderspänd inför det besöket då det begav sig men insåg rätt snart att det inte alls var det jag trott.
Sidor Föregående 1 … 452 453 454 455 456 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt