Sv: Här postar vi allt möjligt
Dä lät gött. Själv ska jag iväg på homoupptåg, men därefter blir det en tripp till Blypungsgatan för att skaffa något kul.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 450 451 452 453 454 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dä lät gött. Själv ska jag iväg på homoupptåg, men därefter blir det en tripp till Blypungsgatan för att skaffa något kul.
Det är rätta takter!
Varierar du varannan gång Blypung, Kromkuksgatan?
Jag recummenderar Blypung. Jag var igår på Kromkuk och blottade mig, där var det urplockat må ni tro. Det är garanterat än värre idag då helgen skall bjussa på solsken och goldenshowers.
Mmmm, jaaaah! Då är det läge att ställa till med en bajsbeque med gamla dubbdäck och 10 liter T-Gul på ball-kongen!
Det är rätta takter!
Varierar du varannan gång Blypung, Kromkuksgatan?
Nä, Blypung är min stammis-glasbank. Kromkuk blir det bara ibland om man t.ex. ska snatt... Öh, handla inne på Willys och vill slå två pungpåsar i en smisk så att säga. Så brunkade det ju förresten fungera vid Blypungsgatan när Cööp fortfarande låg precis intill, men Cööp är ju borta sedan 5 år tillbaks. Blypungsgatan har därför en rymligare spermobilporrkering till skillnad från Kromkuksgatans betydligt sämre utformade skitporrering, där dessutom vaniljos som kanske inte ens ska besöka systembolaget står parkerade. Såna som kanske ska handla disktrasor inne på Willys och fjanta runt. Hmpf!
Sedan så har Blypungsgatan störst utbud också.
Aah! Bra att veta. *penis upp*
I morgon... I morgooooon... Mmmm... Myyys!!!
--- MMM-MHM...
Här har müset precis börjat då jag sov bort hela dagen. Skalleballen mådde inte riktigt bra, men efter några bärsabira så har det ordnat opp sig. *KRA-LACK!*
Snart blir det Tallis med syntetisk Bleppsi.
Dä ä pra' att du tar din skallmedicin. Rätta takter! Bleppsi lät spännande...
Jorå! Syntetisk Bleppsi är bra att ha om förrådet med Kuka-Cola sinar.
Det står inte vad Bleppsi innehåller, men någonting i den gör att jag måste ha mer! MER! MER BLEPPSI!

Ååhåhåååh! Ser mumsicht ut! Kommer dock inte ihåg att jag lånat ut min vackra nuna till detta företag? Fast ibland står det "Bleppsi Company International" på den därninga internättbanken och någon insatt summa monopolpängah på fem-sex siffror. Hmmm?
...och idag är det sista dagen med dagvärksamhet innan jag får min välbehöfvliga pervoledighet. Har även blifvit lovad att få bli frisläppt tidigare idag om jag lovar att sköta mig under min obevakade frigång. 
*KRA-LACK*
Jaaah! Kör hårt för fan, pervsonligen sitter jag med bögångest inför den kommande kvällsvärksamheten. I kylen finns bara två birabärsor kvar men dom skriker efter mig... Förutom det så har jag årets största finne mellan skinkorna. Suck...
Det ska jag, kära pervobroder! Iaf. efter denna pärs till dagvärksamhet man haft alldeles för många dagar nu! *pust pes*
Nämen det är väl trevligt att ha? Vad heter han? Jorma? Eino?
Jag har inte döpt honom ännu men ser fram emot att ta med honom till jobbet och låta honom skava sönder skithålet.
Det är rätta takter!
*slurp* Aaaaaah va gött dä va med SPRIT nu då!
Mmm, sprit är som balsam för snoppen.
Så sant så sant! Du säger alltid så kloka saker, min lille gosige snuskgubbe där!
Ti-hi, äsch då... *Rodnar om skinkorna*
*fniss* Typ så här? 
Exakt så, Hasse Scheike-style!
Jaaaah!
Häpp, dags att tra på sig sina pantalonger och bege sig mot... helvetet... Arbetsmoralen är inte på snopp direkt. Sup i mitt ställe så är du söt!
Åh fy fäääeen! Lider med dig oh käre pervobroder! Nu har jag gjort mitt och vet hur vaniljigt och tråkigt det är, men jag gifver dig en styrkerunkrymdkjam och häller upp stora pervogroggen i din ära nu!!!
Sidor Föregående 1 … 450 451 452 453 454 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt