11,201

Sv: Här postar vi allt möjligt

...men!!!!!!!!!!!!! Vill ha bilder från din nortliga pervoresa med Cummfort Inn o.s.v.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det "kommer" på fredag kväll eller lördag! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

11,203

OOOOIIIIH!OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bleppe studsar mycket tanklöst runt runt)

PÅMINNELSE! I morgon är det stjärttorsdag så glöm inte Glasbanken för bögulen. Nästa chans "kommer" inte förrens på lördagen nämligen och sädan är det stängt tills på tisdag.

Tjillepitten

Inga pråblems!

Skaparen av Mortiscism.

11,206

Tack! Detta borde vara samhallsinformation och ljuda genom "Sperma-hesa Bög-Fredrik" över nejderna dagen innan! https://www.blepp.se/f/larm.gif

Har tyfvärr kvällsvärksamhet i morgon och hela helgen, så jag tar det idag istället! https://xam.nu/f/supa.gif Rähähä!
Och fö' bögulen va' mycket slan det var på glasbanken idag. Det skulle minsann köpas rosévin på BiB, IPA EPA ÖPA, dyra pisskys och fan å hans bögmoster! *fnys* Snobberier! Blir ju inte fullare/bättre full på den dyra skiten jämfört med det billigaste och starkaste jöe!

Har ni förresten fått besök av några påskkärringar idag då? Testade själv att klä ut mig och köra runt i grannskapet och plinga på för att tigga godis. Men ingen var hemma i samtliga 78 boenden jag ringde på hos. Märkligt...

Fick senare själv besök utav påskkärringar som jag gav varsin rejäl näve blandat "godis" till och berättade då för dom att det inte var någon idé att ringa på hos alla andra då ingen var hemma. Men sädan en stund senare när dom gick förbi utanför såg jag att deras korgar plötsligt var överfulla med en massa snask. (???) Det var ju ännu märkligare... Aivan/neutral ?

Hmm... Får fråga mina kära nära grannar i morgon vad det kan ha berott på. Aivan/smile

Kan inflika med dagens/kvällens dagvärksamhetsrapport. Jag hamnade under eftermiddagen i vaniljorusningen på den mindre bögiga E22... Operviga köer som ringlade sig långa som megadildos och som ni säkert vet så kan inte "svenne" köra som herrevolk what so ever. Bussis stirrade på sin bögklocka i åkdonet och ville bara slänga af kunden i närmaste dike och dra i "kryckan" för att fara mot Ingelsta men jag behärskade mig mest pga det förbannade vajerräcket... Stressen var påtaglig när Bussis så "kom" loss från kundfan och sedan började en kampf mot klockan för att hinna i tid till Glasis. Dessutom stod ett besök på Runkonomen på den solkiga agendan och anledningen till det var att min Vulvo lagom till helgen blivit enbrunögd vilket gjorde mig mycket upprövd. Som den fartrandsdåre man är så susade jag i judens hastighet längst E22 och fick då prioritera. Många uppmuntrande min körstil genom att blinka och tuta m.m. Valet var enkelt, Glasbanken först och främst, sädan in på Willys och precis som du be"skrev" så fullt med slan och skrikiga ungjävlar, kärringar på parkeringen som absolut skulle fråntas körkort och rösträtt.

Men som tur var så hann jag med dessa göromål och tro det eller gay, jag hann till Runkonomen för att där mötas af nästa "utmaning". Vid disken "står" en sexig herre på närmare 60 bast som säkert kan bilar in och ut och servar en kund. Det står även en framstjärt på runkt 25 bast där också och ber mig "komma" fram. HELVETE tänkte jag och gissa om jag fick rätt? Jag behövde ett pervigt Xenonljus varpå sliddjuret frågar om regnummer på min stu.. ehhh bil. Jag rapar upp det som en rinnande diarré och kärringfan bögar då fråga om jag skall ha Homogenlampa för runt 60-70kr... *Asspalm*. Ehh nej det är Xenonljus jag ska ha di dära dyra jävlarna! "Jaha men vilket märke skall du ha"? Bussis känner nu hur ett par artärer i penis och skallen börjar liksom ba banka till bristningsgränsen. "Det är ju skillnad på om du har kurvljus på bilen för då kostar dom närmare 1200kr". Men kurv(a)ljus var inte uppfunnet 2007 ditt förbannade helvete! Hur som så fick jag troligen rätt lampjävel för 700kr cirka. Skola försöka mig på konststycket att byta skiten i morgon utan att behöva riva ut allt skit i motorrummet. Vulvo i all bögära men just att pul(l)a med belysningen på denna modell är så jefla straight.

Men nej jag har sluppit ungjävlar som tigger str.. godis idag men blir lite exhalterad av att du valde att göra ditt eget försök till att snylta godsaker. Hade du prytt din VB med regnbögens alla färger? Målat pungsäcken i käcka glada färger? För att brunka allvar så är det inte liiite konstigt att uppmuntra barnen EN dag om året att ringa på hos helt främmande människor för att be om godis? Annars brunkar man uppmuntra barn till just att undvika (ras)främlingar? *Tänk Dumpenstyle*

Nu skall här påskmust(ass) och supas!

Tjillepitten

Jaha, glad pisk på er då snuskgubbar. Mvh Bussis och Hasse Scheike med sitt påskris.

Tjillepitten

11,209

Tack detsamma, min lille gosiga rattrunkare där! *ti-hi* Daska Hasse på stjärten från mig!

Hasse hälsar så gott tillbaka med ris och ros, mest ris dock..

Tjillepitten

11,211

Default/ba

#handstjärta #låtdekåtastannaiväxten

Tjillepitten

11,213

Mot KV.... Aivan/sad

Fy fäääen.. Men se det från den kissljusgula sidan, du får såna där papperspengar för din in"sats". Såna dinarer man kan utbyta mot sprit på Glasbanken exempelvis. Dom är ju så jevfla korkade där inne, papperslappar mot alkohol lixom ba? Hallå!

Tjillepitten

11,215

Ja dom är dumma dom. Rähähä!

Åh, vilken tur att du fick tag på drickan Bussis! Det är p.g.a. dessa läskiga stårys som har lett till att man alltid har ett helrör tallis liggandes hemma för säkerhets skull.

Ja, glad pisk på er! Och ha det så kul på kvälls"värk"samheten Bleppis! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

11,217

Tack. *kladdkram* Det ska jag. En fördel med denna dag är ju att det är färre slan ute på vägarna.

Jo, det märkte jag idag! Man kunde ju sväva förbi alla slan med spermobilen! Aivan/smile
Dock inte lika många homotruckers längst med vägarna som vanligt. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Då ska vi se vad Mortis pillade med under trippen norrut!
Under ditresan så stannade jag till vid något hak i hopp om att få träffa några gosiga daddybear-homotruckers, men stället var tyvärr folktomt. Däremot hade någon generös herre lämnat efter sig en brun present.
PunBB bbcode test

Cumfart inn. Inte en enda yta lämnades obesudlad inne på mitt rum vill jag lova!
PunBB bbcode test

Sedan var det dags för ett besök på dagcentret, vilket är anledningen till att jag åkte upp. Pille-pilla på sladdar å doningar, en kiss här, en bajs där och färdig!
PunBB bbcode test

Efter några dagar så började jag minsann få in den rätta knycken på dagcentret, pervsonalen var mäkta impregnerade må ja lova!
PunBB bbcode test

Sedan blev det dags att åka hem, det blev gasen i botten hela vägen. Höll ju också på att köra vilse i Fjollträsk. Bara ett vaniljoslan från den staden är så jävla dum att han bygger en avfart på visselrunkarvänster sida istället för böghöger! PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Åh se där jaaah! Bajsdrifting var det jaaah, men den där böggnanden i bakgrunken tycker jag mig känna igen... Hmm...

Tjillepitten

11,221

Såg trefvligr ut. Och dom därninga elektroniska prylarna såg lissfarlia ut! Bra drag i åket ditt också!

Jaha jefla skit... Hade hoppats på folk i gimpsuits eller åtminstone gagballs som bankar på dörren. Nu känner jag bara hat like this: https://www.youtube.com/watch?v=NelBNtNm8l0

Tjillepitten

11,223

Jaså... Du hade förväntat dig besök idag, Bussis?

Och så borde vi tävla om att ta reda vad det är för böggnad där i bakgrunken.

Det hade jag gjort men det "kom" igen till/på min dörr. Jag gissar på att det där böghuset i bakgrunken är Kinaslottet norr om Snoppholm.

Tjillepitten

11,225

Åhomo! Får dock bara upp knugens kinaslott när jag söker på det du "skrev".