Sv: Här postar vi allt möjligt
Exakt så jaaah! Har ni "downies under there" något bra raggarhak där det serveras brah husmanskost för er homotruckers?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 446 447 448 449 450 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Exakt så jaaah! Har ni "downies under there" något bra raggarhak där det serveras brah husmanskost för er homotruckers?
Det skulle ju vara Rasta dåh...
Annars är dom andra haken "tyvärr" af för bra kvalitet!
Du menar att det är såna ställen där icke-herrevolk arbetar? Det måste vara ett helvete men så vårat land har (efter)blivit... Jag saknar Checkers.
Man vill juh han en sladdrig (r)övbiff med böganeisesås och pommes shiites liksom...
Åh så gott du talar Bleppe! Yes bring back the old homotimes! Och framför allt skall rökning tillåtas igen på dessa hak, det var goda tider det! Stanken av tobak och gammal fritös skall slå en på truten som Mike Tyson när man kliver in. Det skall stå en fet och svettig arisk man i köket och givetvis en överblonderad kärring i sina bästa 60 år bakom kassan. Storväxta gråhåriga män i väntan på maten sitter och läser Fibban m.m.
Mumma så gott du talar!
Den är pra den. Mycket homoerotisk!
En tidning för män jaaaah! Scatia och Vulvos senaste cp-lastbilar och ibland något mera ToF från Amerikat! Peterbilt osv... Mmm...
Jaaah! https://www.tidningenproffs.se/ är pra också!
Det där är klart bättre än Trans-porrtarbetaren, en fucklig tidning jag får hem ibland. Den innehåller oftast inslag av någon hudfärgshandikappad som lyckats byta sin kamel/åsna mot ett körkort för motordrivet fordon. "Abdallah är den förste i sin släkt att lära sig cykla, efter 23 år i Sverige" och är det inte sånt så är det någon med hästsvans som "står upp emot mansnormerna" och fått lära sig att köra Märklintåg.
Räääähähähähäääääh! Fan så pra! Gillar din upphetsande berättarteknik!
Nja det är ju min tolkning af värkligheten vi lever i. För att så fort Abdallah lärt sig något så enkelt som att inte våldta kvinnor så skall det hyllas. Precis samma sak när man får se eller läsa om Sara ansiktstatuerad som skall empower kvinnor genom att köra gaffeltruck. "Man är ju ensam och utsatt som den enda kvinnan". När faaaan får vi se något liknande när Torben blir gynekolog? Styr-Bengt "utmanar" normen om endast kvinnor jobbar på förskola osv osv. Det lär aldrig hända trust me.
Näääh! Det ör ju "kört" liksom...
Minst sagt och jag välkomnar 3:e världskriget pga detta. När det bryter ut så får vi väl se hur många med framstjärt som vill "utmana normer" och bära waffen. Jag gissar på att många får diverse stressproblem, tänker på familjen, migrän och känner sig utbrända.
Jaah! Sen skall det predikas! https://youtu.be/FJ3N_2r6R-o
Mhm, han visste hur man fick fram budskapet den herren. Utan honom hade vi inte haft varken tvål eller lampskärmar.
Så sant så sant...
Då har man varit i fin form nästan hela helgen av sin vakna tid... Försöka äta något kanske... 
Måste ha varit spännande! Tänk att gå in i talliskukacoladimman och inte veta var man kommer att vakna någonstans. 
Själv har jag flaxat runt med snoppen här uppe i norr och lär fortsätta med det tills på fredag. Undrar om man kan hitta någon hårig gubbe som vill följa med till hotellrummet? Bor så mysigt på ett cumfart inn.
Bilder kommer eventuellt.
Jaaaah! BILDER, BILDER, BILDER!!! *KLAPP KLAPP KLAPP*
Bilder blir det!
Åh, så många truckstopp man såg längst med vägarna under resan hit förresten! 
Åååhåhååååååh! Myyyysiiiiigt! Besökte du något och kollade in feta gubbrövahomotruckerarslen i F(r)istads (v)arselbyxor samtidigt du afnjöt en torr rövbiff med ljumna pommes shittes och smått härsken bea, samt en utspädd avslagen Kuka-Cola då?
--- MMM-MHM...
Tyfvärr inte, men om du vet några bra ställen längst med E4:an så ska jag försöka stanna till vid något på väg hem under müsfredag. 
Braaaaaa.... Mmmmmmmmmmhmhmmh! Braaaaah... Ska fundera...
Sidor Föregående 1 … 446 447 448 449 450 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt