Tråd: Dagens Ord: Fittkrampsbombmatta

Beskrivning: När man väller ur sig stora mängder ord till Fittkramp.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Fittkrampsbombmatta

Hur relaterar detta ord till det fina ordet "bombmatta"?

http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … a.496.html

Thumbs up Thumbs down

Bra fråga. Man kan väl se själva fittkrampsbombmattan som något man lägger ut när man vill sprida sin skit omkring sig. Det är det bästa jag kan komma på. ÄR du nöjd med det svaret eller skall vi be något proffs om en tolkning?

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Du är väl så nära ett proffs på otidligheter som man kommer i detta timida land.

Din bombmatta är väl mer typisk än "bombmattan", eftersom din bombmatta ÄR själva bomben, medans hans bombmatta HANTERAR bomben.

Båda orden är dock hedervärt pubertala.

Thumbs up Thumbs down

Ja. Du har onekligen en viktig poäng där. Det är synd att det är så få som vill diskutera orden. Det skulle behövas en mer djuplodande analys, kan jag tycka.

tyvärr tror jag att de flesta människor som tar emot dagens ord (1186 för att vara exakt) är för fega för att diskutera de underbara orden Aivan/sad

Thumbs up Thumbs down

Oerhört tragiskt. Hur känns det att kasta pärlor för dessa svin? Kan ni få någon form av kulturstöd, presstöd eller apanage?

det känns ändå ganska okej

vi har märkt att folk som inte visste att vi drev fittkramp ÄNDÅ besökt fittkramp
sånt är kul

och över 1100 folk tar emot fina ord varje det, det kan väl inte räknas som helt dåligt?

vi har en grupp på ansiktsboken nu också! http://www.facebook.com/group.php?gid=8360237414

Thumbs up Thumbs down

Får man fråga hur många pervon som besöker fittkramp.se per dag?

Thumbs up Thumbs down

vi snittar på runt 400 unika besökare per dag nu

20% av dem är nya, resterande är old timers

Thumbs up Thumbs down