Sv: Videotråden

Du där sa du något! Om jag exempelvis känner mig som en framstjärt och upplever mensvärk så kan jag då få "ledigt" från dagsvärksamheten?! Det är ju brilliant för helvete, och japp vilken arbetsgivare kan eller törs säga emot utan att få en hatstorm på sig?

Tjillepitten

Exakt! Ja, ingen arbetsgivare bör våga säga emot, speciellt inte i mediabranschen i Fjollträsk. I praktiken bör man utföra detta genom att identifiera sig som afroamerikansk transsexuell/genderfluid när man söker jobbet till att börja med, sedan är det ju öppet mål! Aivan/biggrin

Exempel:

• En arbetskamrat inleder en konversation med "hej, mannen". FELBEDÖMNING AV DITT KÖN! DIN IDENTITET! PSYKISK VÅLDTÄKT! HAN SKALL AVSKEDAS MED OMEDELBAR VERKAN! KRÄV SKADESTÅND!

• Något vaniljhetero tar sista kakan på fikarasten så att du inte får någon. KVINNOFÖRTRYCK! TRANSFOBI! ANMÄLAN OCH OFFENTLIG UTHÄNGNING!

• En arbetskamrat anländer till jobbet i afro-frisyr. KULTURELL APPROPRIERING AV DIN HÄRKOMST! GROVT FÖRTRYCK! RASISM! FÄNGELSE!

O.s.v, o.s.v...

Skaparen av Mortiscism.

3,378

Har man drabbats av pungpina p.g.a. otömd pung i anal så ska man ju som man få full fullbetald sjukfrånvaro banne mig!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

3,379

Väl rutet Mortis! Ån spått!

Fi fäään Mortis du kan detta ser jag! Man borde banne mig ägna sitt äckliga liv åt att hitta nya saker att anmäla osv för att finansiera sitt supande!

Tjillepitten

3,381

Mmmm... Su-paaaa! Aivan/blum

På tal om anmälan, en gång för tio år sedan fick jag ett brev från polisen. Det hela handlade om en spritfest i Krokek/Kolmården som ballat ur, och av någon anledning så hade något slan utan legitimation i samtal med snutadrulen angett sig för att vara mig med personnummer och allt. Polisen anmälde sig själva för tjänstefel, själv ville jag anmäla slanet som snackat med snuten. Att denne hade angett sig själv för att vara mig sket jag fullständigt i, jag ville ju anmäla honom för att jag inte var inbjuden! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Har en aning om vem/vilka det kan vara. Den ena jobbar på SR idag, den andra på SVT, och jag har fullt med annan skit om dessa slan som jag kan ösa ur mig och därmed få båda att bli "cancelled". Bör jag byta min tystnad med dessa slan mot stjärtknull med slak ölsnopp? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

3,384

Bara sök "Troma" så får man ju rätt mycket av vårat lystmäte tillgodosett, jaaaah...

Mmh, har ju sett Toxic Avenger, tror jag såg "tvåan" vid något tillfälle också.

Skaparen av Mortiscism.

3,386

Bra bra! Det är kvalitetsfilm det! Konstigt nog så är det få framstjärtisar som uppscattar dessa alster...?

Märkligt. Aivan/neutral

Italian Spiderman verkar ju lovande annars. Lite som 70-talsporr skådespelarmässigt.

https://youtu.be/U7z90sHqxZ4

Skaparen av Mortiscism.

Snopp upp för att man sköt framstjärten, det skall bara vara ToF-iga män i såna där filmer! Och jaaah väldigt mycket 70-tal i det hela.

Tjillepitten

Yepp, och lite lik Ron Jeremy också. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Japp och det ser ut att vara en tysk Luger som används dessutom!

Tjillepitten

3,391

Vilket pra klipp du länkade till, Mortis!

Och här är ju ett filmklipp på mig eller Bleppe någon spontan dag under 2060-talet! Aivan/biggrin
(0:25 in i videon.)
https://crazyshit.com/cnt/medias/136857 … f-the-week

Skaparen av Mortiscism.

3,393

BAJS! All mina blockers säger "No no no..." Kan inte se detta!!!

Hmm. Här! https://youtu.be/T1X7E6UwVH4

Skaparen av Mortiscism.

3,395

Ahaaaa, nu jag se. Jefbvla gestapos och skjuta pervs!

Finfin inspiration till den som vill bygga runkmaskiner: https://youtu.be/qCHGbIIpuZE

Skaparen av Mortiscism.

3,397

Ooooh så fiffig! Blir en tur till Bögtema och Böghaus i morgon!

Mmm. Men klarar mekanismen 10 000 rpm är frågan? Här krävs det någe slitstarkt material och myyycket glidmedel. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

3,399

Hmmmm? Det tänkte jag inte på. (sällan jag tänker iofs.) Får nog rådfråga någon proffsig och mekaniskt kunnig blond hästsvans anno 2005 i personalen om råd.

Äsch, hon kommer att föreslå något skit från Kina som faller isär så fort som du lämnar butiken. Aivan/sad
Fråga någon mustig gubbajävel i 60-årsåldern med nävar grova som bowlingklot istället. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.