16,301

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp...

Tjillepitten

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det...

Skaparen av Mortiscism.

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på...

Tjillepitten

16,306

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så...

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går,...

Skaparen av Mortiscism.

16,308

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går, heja heja heja, nu piketen...

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går, heja heja heja, nu piketen kommer körandes och rusar in,...

Skaparen av Mortiscism.

16,310

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går, heja heja heja, nu piketen kommer körandes och rusar in, bögar loss, kör sedan oss...

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går, heja heja heja, nu piketen kommer körandes och rusar in, bögar loss, kör sedan oss till ett häkte så ombonat...

Skaparen av Mortiscism.

16,312

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går, heja heja heja, nu piketen kommer körandes och rusar in, bögar loss, kör sedan oss till ett häkte så ombonat och nerspytt, där i vi...

Tisdagarna med Bussis.

Mot LSS-lägenheten jag gå med vingliga steg och flaskan i hand, där i ghettot en buss parkerad stå, vilket betyda att Bussis vara hemma säg, skiter i att knacka på och bjuds på Peenis Blå i parti och minut, känslan av inrökt lya var tillräcklig för att ge mig ståfjong, allalallallalalalong, allalallallalalalong, allalallallalalalong long långkalsong, fyllskrålade Bussis i sin läderthong följt av en brottningsmatch på den spermaskadade parketten. Bland tomburkar och sönderrunkad tysk bajsbögsporr ett brunt skimmer jag då skåda mitt i rummet. Jesus Fistus uppenbarar sig i haschdimman och jag blir frälst, då Bussis har rattat buss hela natten runkt rallybanan och samlat upp käcka herrar så är det äntligen dags att dela på den fentanylinsmorda Moby Hugen så sittvänlig, kuken står, satsen går, heja heja heja, nu piketen kommer körandes och rusar in, bögar loss, kör sedan oss till ett häkte så ombonat och nerspytt, där i vi i all prakt böghög bilda.

GGNNNYYYYYYYH!

Skaparen av Mortiscism.

16,314

Din thuuuureeäh...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma...

Skaparen av Mortiscism.

16,316

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag...

Skaparen av Mortiscism.

16,318

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva...

Skaparen av Mortiscism.

16,320

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns...

Skaparen av Mortiscism.

16,322

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form...

Skaparen av Mortiscism.

16,324

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura...

Skaparen av Mortiscism.