Sv: Här postar vi allt möjligt
Bussis sitter och smaskar på den andra burken Peenis Blå 7,2!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 423 424 425 426 427 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bussis sitter och smaskar på den andra burken Peenis Blå 7,2!
Braaah! Åhomo vad sügen jag blev nu!
<--- D.T.
Jaaah! Öl är gött det, skall snart "gå" på Mortis klassiska bärfisar jag sno.. köpte igår. Jag litar fullt ut på hans dryckestips!
Jaaah, det kan du. Annars kan man alltid hälla i 25-30cl. Seglardricka i burken och boosta den lite.
Har tyvärr ingen Seglis, däremot har jag den gamle trotjänaren Bläckan ifall promillehalten skulle sjunka under 3 promille.
Bra bra! Det är rätta taker. Undra hur man reagerar om man fryser spriten till kuber och sväljer ett gäng snabbt?
Då har man antagligen för dåligt drag i spriten om man lyckas frysa den? Har haft Seglis m.m i frysen men aldrig lyckats frysa drickat så pass. Det var något tillfälle då någon vodkasort förvandlades till slush ungefär, smakade mindre ToF men det sög man i sig. Jag menar det är ju synd och skam att slänga alkohol så bara.
Jaaah! Har -19° när jag ibland väljer kall seglis/homovodka istället för vb-varm. Tänkte flytande kväve...
...glömde... Ja, den fryser ju inte då nä...
Jag har själv varit inne på spermaspåret att frysa ner Gailyes bögchokladdricka i kuber och sedan lite homosexuellt och förföriskt låta dessa smälta i munnen/anus. Men då "kommer" vi till det där med procenten... Den är för klen! Dessutom tittar pervsonalen lite konstigt på mig när jag dyker upp och köper något så vaniljo som just Gaileys.
Ja sånt är pinsamt. Brunkar blanda Gaileys eller Böögeys med Minttü i proportionerna 70/30. Med den 35%:iga borde det ju frysa. Men man kör ju alltid 50%...
Jaah du vet hur en njursten skall dras det hör jag! För en längre tid sedan skulle jag "gå" bort och skulle köpa med mig... vin... Bussis varken kan eller dricker vin pga en händelse från låååååååångt tillbaka i min cp-ungdom men men... Skammen att behöva fråga pervsonalen om vilket vin som passade var svår att bära. Ett fruktansvärt trauma, än idag.
Usch då! Stackars dig! Du kan ju alltid kompensera "lite" genom att göra som jag gör ibland och chatta med glasbankenfolket på deras hemsida om t.ex. vilken dryck som passar bra till rå falukorv som avnjuts på en parkbänk, eller om det är rött eller vitt vin som passar bäst till gädda och makaroner.
*Fniss* Jo sånt har ju före"kommit" även i Bussis asociala beteende, som vid ett tillfälle då pervsonalen frågade om jag behövde hjälp. Jag svarade då att jag var besviken på att helröret Kosken (som jag drack förr) inte riktigt gett den effekt jag hade velat uppnå. Därför frågade jag om det fanns några andra grejer de kunde recummendera för en maximal fylla. Svaret uteblevf så än idag forskar jag vidare om än så på kukrotsnivå. Parkbänkar en stekande sommardag, hmm då skulle jag nog föreslå ett par byxljumna Åbro.
Mmm, jaaah! Då har man en dag kvar detta pass på gamla dagvärksamheten. Sen ska Bleppis åka med frivilligt i en annan tungspermobil på måntag. Så supandet och bajshomopervandet får vänta till efter kl.16:00 om två dagar. *gnyyyyyyyl*
Det låter illa min pervade vän. Du kan ju bli vaniljo om detta fortskrider! Ska du vara Daddybear åt någon eller vad förorsakar din frivillighet att av"stå" alkohol och perveri om man får fråga?
Självplågeri! *flaffa flaffa flaffa* En ny fetisch jag just upptäckt. Ja, det ska jag vara.
May the gayforce be with you! Hoppas du inte skola utbilda en knollare eller framstjärt bara. Huu Bussis får rysningar från en svunnen tid, Fake-taxi tiden... Jag må korka upp whiskyn nu bara för att motverka även detta trauma.
Jag "kommer" att bli utbildad av en oljig daddybear som är med"lem" i ''Ariska Bögarskapet', så du kan vara lugn! Ja, du har nämt lite hastigt det där med fake-taxi och knollare. Värkade inget vidare... Häv nu pisskyn och sudda bort det!
Aha så DU är den som skall missbildas i något nytt och pervo! Jaja då är det en annan sak! Och vilken charmör du verkar ha fått som Master också! Pisskyn nere, den första av de som "komma" skall!
Jaaaah, brrrraaaah!
Mhm och så jefla gött! Som de lärda säger: "sperman värmer bäst"!
Jaah! Några tips på vad jag ska sna... just dé... "köpa" på glasbanken nu på måntag? Vill testa något nytt...
Som scattebetalare så anser jag att du bara "lånar" dryck av Stasi för att motverka uttorkning. Jag "hyrde" en pava Fistshot för en tid sedan, den var god men lite förfinkalibrig. Just nu vart jag sugen på Fireball(e) men Glasbanken har ju stängt så... Nåja, Fistshot: https://www.systembolaget.se/produkt/sp … hot-70901/
Ååhå, tackarrr! Fireball(e) har jag "lånat" en gång.
Sidor Föregående 1 … 423 424 425 426 427 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt