Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaaah men även om Benny Hill var pervo så var han för inriktad på framstjärtar.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 420 421 422 423 424 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaaah men även om Benny Hill var pervo så var han för inriktad på framstjärtar.
Jaah, joo. så vare jo...
Men det var inte ok att vara homo på Bennys tid. Jag tror att han var lagd åt vårat håll mera men hade sliddjur med i sina klipp för att bli accepterad. Bisarrt nog var hans tilltag med på Stasi-TV ihop med min favorit Svullo.. Dagens framstjärts-samhälle hade aldrig tillåtigt dessa program.
Du är något på pungspåret där, jaah...
Det finns diverse orsaker till Stasi-TV och deras nya "stånd"pungt. På den tiden visste rövhålen i Penis-Service att vi som hjon inte kunde se något annat. Man tillät serier som Joel-Bitar, Tjeckisk dockteater och annat mög för barn. Vuxna fick se Svullo som är min ledstjärna i allt fucktiskt, men föreställ dig idag att Svullo fick "gå" runkt och härja på bästa säd-ningstid... Skulle inte tro det va?
*snyft* Så fint skrivet...
Bussis misstänker att du likt jag halvrunkade till "pausfågeln" innan de riktiga säd-ningarna startade. Bussis kan inte runktigt ålderbestämma dig Bleppis men runkt 70-talet är du född enligt mina anal-yser.
ti-hi* Har skrivit årtal till mig i mailen och du har svarat att du är två år yngre än mig... D.v.s 197*...
Bussis är från 1979, sista året på 70-talet och man lanserade mig som en felfri modell. Jag tror de flesta buggarna fick vara kvar...
*fniss* 76 här!
Jo jag misstänkte att du upplevt ett par år innan mig. Men du är en sann pervohistoriker och mycket cummig inon film samt muzik jaaah!
*fniss* I morgon får jag besök av hantverkare. Fantiserar att det är riktigt ToF:iga daddybears som ringer på! Iiiiiiihiiihihi! *pirr i vb:n*
Åh så trefligt! Se till att öppna naken!
Jadå.
Mhm, eller så väntar du tills herrarna är inne i lyan. Bjussa på något vaniljo som kaffetask och roppar. Sedan skrider du till verket...
Jaaah! Bra idé! Tänker mig källarscenen i 'Pölp Fiktion'...
Jaaah! Har du någon gimp där i källaren då? Dum fråga kanske "kom" jag på.
Ja. Av dvärgmodell, så tar han inte så mycket plats.
Ti-hi! Det är bra det, en sådan som heller inte käftar emot. Sånt uppscattas!
Vart förvarar du din gimp då?
Just nu ligger han och tigger mat den lille jäveln. Det vankas lite smisk snart om han inte slutar gny.
Låter bra. Ordning på't!
Jaaah hårda ToF-tag är det som måste till för att tukta sina slavar!
Nu har Bleppis krupit ner i sin "säng" och ska sova då det är dagvärksamhet i morgon. 
Usch då men har du skaffat säng nu? Bussis är ledig i morgon men dt kvittar då han redan druckit upp allt gött redan igår...
Sidor Föregående 1 … 420 421 422 423 424 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt