Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Nämen? Vad hände då? Berätta hjärna mera!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 247 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nämen? Vad hände då? Berätta hjärna mera!
Det kan jag... Men då mailar jag dig detta p.g.a. "outning" o.s.v. Åter"kommer" i ärendet... 
Jaaah jag förstår dig Bleppe! Åter"kom" om du vill. Bögbusigt att få hembesök af snuten oavsett ti-hi!
Jaaah... Jag jobbade extra dag just då, så jag slapp att bli väckt iförd pervodräkt av snuten med dragna vapnen. Dock när jag "kom" hem så var allt som vanligt, fast min stationära dator var borta...
Det var det jävligaste! Men dom ville nog ha tag i din digra samling med homoporr möjligen? Dessa homosexfantasilösa grisarna orkade inte själva börja bygga upp ett eget homobibliotek utan tog från andra de lata asen.
Preciiiis! Dom kopierade garanterat allt!
Mhm det kan du hoppa upp på dildon att de gjorde. Som vi avhandlat förut så vet vi ju att de tar exempelvis alkohol/snurrepiller och röka i "beslag" och dessa produkter skall "destrueras"... Jo men visst är det säkert så att Kling och Klang samhällets stöttepelare ALLTID "förstör" dessa prylar...
Jaja"mens"an!!!
Vi borde utbilda oss till snutar Bleppe. Men i dagens samhälle finns det väl ingen platz för rejäla homokarlar som oss. Möjligen kanske vi kan bli inkvoterade pga våra handikapp och alkohol"missbrunk" men annars ser det mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. Tänk att få åka runkt i en Kissgul/Blå/Spermavit Vulvo och genomsöka diverse män. Teleskopdildos, piss-toler som hästsvansarna inte orkar avfyra... Beslag ta all sprit och annat skoj för egen vinning m.m. Handbojor med rosa fluff... Mmm...
Jaaah! Jag blir gärna din "partner" så att säga, ti-hi!
Så skall det låta jaaah! Och som vi skall bli de nya knollarna på gatorna. Sitter och tänker på en polisserie från Amerikat just nu som var hyfsat ToF. Kanske "kommer" jag på snart vad den heter...
Jaaaaaaah! Fundera duuuuuuh..................
Southland heter den: https://www.youtube.com/watch?v=mZC1A44nSNM
Huumh! Hårda bud i Mellerud...
Jaaah! "Just shoot him"... *Fniss*
Typ "Copland"... ?
Mhm... Du kan dina filmer ser jag!
Ooh jaaah...
Mmmm... Hur känns det i stjärten? https://www.youtube.com/watch?v=knq0IiuhhJU
Flaffa! Vart hittar du alla dessa härligheter?
Jaaah säg det, perviga saker hittar mig.
Ahaaaa! Så är'rnog'jaaaah...
Jag kan avslöja att ToF:arna plockade in mig på förhör förra månaden om det kan ge dig någon gråtrunktröst...
Dom jeffvlarna.. Gr!!!!!!!!
Nåja jag tar det som en ToF-man.. Oavsett ut"gång" af mina brott så "kommer" det att ordna sig.
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 247 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips