Sv: Här postar vi allt möjligt
Verkligen! Bara att lägga några stycken under pungen och sälja dessa till karlar vid Himpa. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 415 416 417 418 419 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Verkligen! Bara att lägga några stycken under pungen och sälja dessa till karlar vid Himpa. 
Mmm... men vad skall dofterna be"stå" i? Att runka runkt i en Östböga-cpbuss värkar inte ha den önskade effekt som jag vill ha. Luktar jag för gott?
Du luktar på tok för gott! Att du dessutom inte är en "knollare" gör att alla vaniljos vill åka med. 
Om du däremot smetar lite pungsvett och bajs här och var så kommer nog bara de riktigt perviga ToF-herrarna att stiga ombord.
Om jag glor lite pervigt på dig i backspegeln medans vi dånar ner för Vatten-värksvägen och kraschar MAN-bussen i Bögskogen då? Vill du ha mig då?
Självklart! 
Alla vaniljos skulle däremot ringt ToF-polisen, kräva skade"stånd" o.s.v.
Vi pervs vill ju bara bli "skadade av stånd" oavsett om det var ToF-polis eller andra som låg "bakom" oss...
Om det sker så köper jag tre pallar direkt!
Tre pallar? Tre ryska fistebåter står vid kajen nu vid Pampusbögkajen och väntar på att lossa sin "last".
Om det sker så köper jag tre pallar direkt!
Tre pallar Wonderbögs var det!
Hmm. Ganska stor beställning. Går det bra med en pall av varje doft? Det finns nämligen tre att välja mellan. "Pung", "Flensost" och "Kebabsås". 
Jaaaaah... *müüüser*
Nu bögar jag skymta flaskorna i hor-isonten! Bara 10 timmar kvar. Tills dess... 

Vittuu! Skall du ut i eländet igen och frysa om snoppen?
Jag "är" det sädan 68 minuter...
Åh hilvede! Lider med dig homobroder, hoppas du får sånt pisktillägg åtminstone och mycket OB-Fleur för dina in"satser".
Tack! *klapp på pungen*
Va?!?!? Kan man få det? Jag brunkar bara få en liten grön slickepinne och en guldig stjärtgossestrut efter utförda sysslor.
?
Jaaah, byter jämt de där extra monopolpengarna mot en rejäl fistomgång i tvätthallen. Fan ska man ha papper med gamla gubbar och kärringar till lixsom ba?
På tal om gamla gubbar, hörde från en individ idag som berättade om en gammal gubbe som denna individ känner. Han hade fått någon slags fettansamling i pungen som vägde... Två kilo!
Men dum som han var så opererade han bort det! 
Han hade fått någon slags fettansamling i pungen som vägde... Två kilo!
Synd! Det är ju en bra konversationsstartare på fester och dylikt...
AAAAAH!!!
Nu homodrulingen ska här drickas Pipps Blä 7,2:or och Polsk Homovodka med Gubbkiss så att jag tinar upp min mikropenis och pojkpung som fått lida natt utomhus i kyla, snöblandat regn, blåst och låtsasbajs i form av lervälling fredag lördag söndag.
*P-TSSCH KRA-KLOINK*
&
*KRA-KLACK*

Skål då pöjka!
Äsch, lyllo-fyllo. 
*ti-hi* Jaaah...
Antar att du har en massa åtagande i morgon som hindrar ett massivt alkoholintag just nu? *vissel vissel*
...Nu måste jag bajsa! 
JAAAAAH!
*Pust, pes, flämt!* Det blev tungt idag.
Sidor Föregående 1 … 415 416 417 418 419 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt