Sv: Här postar vi allt möjligt
Ja det vore härlich att supa sig fördärvad igen men så "kommer" den där jefla arbeitsplatzen senare under lördagseftermiddagen/kvällen...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 414 415 416 417 418 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja det vore härlich att supa sig fördärvad igen men så "kommer" den där jefla arbeitsplatzen senare under lördagseftermiddagen/kvällen...

Undrar om Mortis är fuller ännu?
Det är han!
Jorå, snat... Köpte lite skojiga bärsabiror å annat. Thurbo homostout på 8,7 %, Salted caramel gayporter på 9,5 %, Rekorderlig Bärfis 7,0 % och lite mer! *Hick!* 
Den där Spermasalted caramel? Var den något att ha eller var den vaniljo?
Den var helt okay och fick snoppisen att dansa!
Ti-hi! Det lät väderspännande! Få se om jag hinner nyktra till innan joppet senare idag och åka förbi Blypungsgatan för ett mindre inköp.
Jaha då sitter man naken och ensam i sitt boende igen och super. Regnet står som spöstraff i backen och rinner nerför mina nikotinkladdiga fönster och endast Bussis är vaken/naken...
Poetisch!
Åh mina bögböner blef hörda af ett pervo!
Men trots dagvärksamheten så hann Bussis med att köra en timmes gaypatrol på Himpa. Det dök bara upp två fordon varav det ena åkdonet kände jag igen sedan tidigare. En Goldenshowerfärgad SAAB 95 Cumbi med två män i. Jag har inte sett den på länge men idag hann jag ta regnumret på bilfan jaaah! Den andra bilen en silverfärgad Subb-aru också den en Cumbi hade trasigt halvljus men jag kunde inte se regnumret på den. Jag hade placerat mig i Bögallén men noterade att dessa två åkdon sammanstrålade upp mot Bögskogen, dom "stod" där 5-10 minuter innan båda bilarna begaf sig av i kolonn iväg mot Kluckaretorpet. Man får väl ut"gå" från att det vart en bögig trekant sedermera? Just Saaben med de två homona i kan jag ju tänkta mig att det är en master och gimp som åker runkt i ti-hi! Men jag sexskola åter"komma" med fler observationer från detta magiska ställe!
Det lät upphetsande och värmde mig likt en brown shower här ute i det regniga fittvädret jag befinner mig i. *brrrr*
Usch då är du kvar där ute i pissruskan? Nåja det krävfs ToF-män för att göra det jopp hästsvansarna inte klarar af. Gött att min berättelse från kvällen kunde värma din VB broder!
Jag är kvar där jah. 
Inte bara En VB idag, utan var lite förutseende för en gångs skull och tog på dubbla fodrade lång-VB:s minsann!
Bra där Bleppe! Att klä sig kissvarmt äro viktigt just nu, jag kör med dubbla stödstrumpor samt förstärkt haklapp och fläckig brynja. Hade man bara fått tagit sig en rejäl sup som de gamla rattrunkarna som framförde ponyplayare och släp så hade inget av detta behövts. Men det är ju ju nya vaniljotider.
Lät sexigt! Mmmmh! Nu vore det gott med en dubbel french och några supar, jaah!
Jaaahvars! Det finns ju ännu gamla supartallar kvar längs våra pissgamla vägar. En platz där cosplayande hästar fick stryk och vatten medans deras Führers tog sig en sup i goa homogubbars samlag.
Nåväl jag häller upp en skvätt Bläckan i din ära Bleppe! Hoppas du får "komma" hem snart men tills dess så en rymdkramrunk och rymdstyrkesup från Bussis!
Åh TACK snälla söta Bussis-Pussis! Iiiihiiiiih!!! *flaffa*
*RONKA* Klart man ger en pervad rattrunkare till cumrat en hjälpade runkhand när tillfälle ges!
Aah, nu har Mortis vaknat efter en 20-timmars bögsömn och luktar som om han inte duschat sedan i julas.
Julen 2021, d.v.s. 
Det låter som du kunde till-värka dina egna Wonderbögs af denna doft!
Sidor Föregående 1 … 414 415 416 417 418 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt