Sv: Här postar vi allt möjligt
SÖUPA!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 413 414 415 416 417 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Trefvligt! Har aldrig varit där. Lät najs!
Jag har varit i:
- Norge.
- Finland.
- Danmark.
- Åland.
- Tyskland.
- Tjeckoslovakien.
- Nederländerna.
- Turkiet.
- Spanien.
- Storbrittanien.
- USA.
- Polen.
Du var mig en be"rest" herre! Bussis har bara varit i, Nazi-Tyskland, Homo-Polen, Porrtugal, Gamla Gubbpungsgrekland, C(p)ypern 3 gånger. Estland (minns inte så mycket af den trippen, bakfull/cpfull), Fittland jooo! Tjackien, Danmark, Amerikat, Turk(lukt)iet. Åll-land men det tillhör ju Fittland huvvä! Annars har jag nästan på daglig basis besökt hela mellanöstern och Afrikat. Navestad, Hascheby, Marielund (Lilla Biafra) och som kuken på värket så ut"går" jag ju från Kalifatet Norrpöking genom dagvärksamheten. Det finns inte så många Svenne-enklaver kvar i den byn längre. Jag gjorde stjärtplikten i Slöddertälje sent 90-tal, det var som att sitta i valfri stad/bögby i Syrien und so weiter.
Fler som var beresta i öst ser ja! Glömde ju fylla i Navestad, Hascheby och Lilla Biafra. ...Och Malmö.
Det närmaste Mortis har "kommit" till Östeuropa var väl di där gångerna i östra Finland där man kunde se gränsen över till Ryssland. Eller när jag besökte östra Berlin. (Där fanns det gott om sopor, graffiti, horor och pundarkvarter.) Det blir dock kanske en tripp till Tjeckien någon gång snart.
En släkting bilade ju till Tjeckien med sin fyrbarnsfamilj en gång. När de stod stilla med Vulvon och typ kollade färdvägar på kartan så knackade det på släktingens ruta. Där stod en individ och gav prisförslag på gemytligt samkväm, trots att det satt ett sliddjur och fyra ungar i åkdonet! 
Jaah i Tjack-ien är man inte så knusslig inte. Minns väl särskoleresan dit och mellan den ToF-tyska gränsen och nämnt land så var det halvnakna sliddjur som visade upp sig när vi i våran cp-buss dånade förbi. En väldans tur att den bussisen var ett homo och inte stannade för då kanske man inte blivit ett pervo så som idag. Malmö, Örebro/Vivalla, Analby/Fitt(j)a/Bögkyrka i södra Fjollträsk respektive Husby/Tensta/Kista i Porra delarna är också fina ställen med mycket kultur om man vill uppleva det!
Nerrivet duschdraperi (ingick i lyan och används aldrig) och väldigt ont PÅ (inte "i" för en gångs skull) höger skinka efter att jag har svaga minnen av att jag trillade ur spermobilen igår... 
Men då det är kvällvärksamhet imorgon såååå... *KRA-KLACK* 
Det kan ju ha varit ett bögspöke som smiskat dig både bög och blå också? Men skål då!
Jaaaah! Så måste det ha varit! *brrrrr* Kol kol som di säger i Polen! 
En liten Bläckan som blandas med Kuka-Cola, en Penis & Gunn Runk Cask och fyra Sju"komma"tvåan blir det i afton, jaah!
Hihi! Bussis sitter också med Bläckan, liten pava men dricker rent dvs helt ToF och väntar på att hans bira skall bli lite svalare. Jag fann inte mina klassiska Peenis Blå(sjobb) på Kromkuksgatan så det fick bli Sju"komma"uppitvåan istället. Magen känns lite upprorisk efter mitt tilltugg af bögölkörv tidigare idag.
Jaaah, då är du ju Tof:igare än mig! Men snart får du nog en mysig BU ska du se! 
På tal om något helt annat... Vad fick ni i elräkning denna månaden, snuskgubbar?
Så här såg det ut för mig:
309,49 öre/kWh.
126,74 kWh timmar december.
Påslag rörligt pris 4,50 öre x 126,74 = 5,70kr.
Årsförbrukning 2685 kWh.
Område 4.
Summa att petala i januari: 497kr.
Fan! Dubbelt upp mot "vanligt" jöe! 
För dom cirka 250 monopolpänganah hade man juh fått en stor Polsk Homovodka och två Sju"komma"tvåor för!!!
Bussis elräkning in"går" i hyran af LSS-bostaden, men visst hyran "gick" upp med 250kr i år...
Jaaah! Så lyxigt att den ingår! Ni med LSS har'e bra.... *hrmpfh*
E... Elräk... Ning? *Förvirrad.* 
Jaaah! Du får fråga dina goda man om det, Mortis.
Det är den kostnaden som Cummunen får betala extra för driften af våra sexleksaker Mortis. Vi som megabögar får aldrig se spermifikationen som innehåller info om vårat gayporrsurfade, kostnaden för analvibratorer m.m. Den kostnaden hamnar på Stasi och andra som betalar Scatt.
Nu vet jag hur jag skall lösa problemen med hästsvansarna ifall de vill "ta" mig i Vulvon. https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/85 … -hovratten
Äntligen har vi hittat lösningen!
Genitaliskt på min ära!
Och nu är väl ni snuskgubbar berusade medans jag är nykter?
Jaaah! Men nog blef man lite sugen på en fyllestyrning! Så det kan "gå"... https://wighsnews.se/wordpress/?p=104641
Så där jah! Kan man tänka sig att det ofta såg ut så här på ditt pass, Bussis?
Ti-hi jaah! Det är inte lätt att runka och glo på alla stiliga karlar man har plockat upp för ett litet nattligt mysäventyr. Lägg till att man också oftast hade 3,2 promille.
Ja under 3,0 är ju ghey!
Precis sånt är inte för oss rediga karlapervon inte!
Åååhneeej!!!
Fan... Nu vill jag ju dricka sprit ännu mera!
Sidor Föregående 1 … 413 414 415 416 417 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt